2011年5月30日 星期一

吉隆坡 DAY 1


打返遊記先﹗不過都唔知要整幾耐﹗因為我想DETAIL 小小﹗下次應該唔會再去呢2個地方LU~~


太貴,唔抵,又唔係好玩~~


8:30機,7:30就到香港機場,JUSTIN前一晚仲要睇波,無訓過,我真係服左佢..........


食左個大家樂早餐就上機喇﹗3個半鐘好快就到﹗JUSTIN訓足大半程機......



 

見到KL﹗有時日頭機就係可以睇到呢D靚景~~ ^ ^

 

KL有2邊機場,KLIA 同LCCT,馬航響KLIA果邊落﹗

 

落左機要搭一次無人駕駛去返ARRIVAL HALL,過海關同埋羅行李,麻煩.....

 

指示又唔清楚,做野又慢...=.=


一出機場見仲早,我決定試下搭巴士,去到KL SENTRAL 10RM,去到酒店 18RM


我地揀左後者,唔想羅住行李行.....



點知原來都係要轉車,轉細VAN,司機仲要唔多識路...=.=


不過都好當遊下吉隆坡,估唔到吉隆坡係咁細~~



好快經過茨廠街﹗



CHECK IN RENAISSANCE ($1000 PER ROOM PER NIGHT)


原來以前EAST WING 係屬於ONE WORLD 酒店,所以會舊同殘D,我當然REQUEST左WEST WING~


間房係望住KL TOWER,日夜景都好靚﹗位置又好,隔離係MONORAIL~~


5分鐘到雙子塔﹗



放低行李就出發喇﹗


酒店泳池都幾大﹗



酒店係響MONORAIL BUKIT NANAS站,2個站就到阿羅街既BUKIT BITANG


5個站就到茨廠街既MAHARAJALELA,不過由酒店搭LRT去茨廠街原來仲方便~~


因為MONORAIL落左車都行幾遠...=.=



我一早就知佢同香港女人街一樣,不過估唔到果度咁污JOE.....


我地飲左個龍眼冰,都唔敢食野、買左小小我來也肉乾黎試,之後就去左CENTRAL MARKET果邊喇~~



其實CENTRAL MARKET都無野行,太過遊客生意,即係你都唔會響女人街買野一樣﹗


不過估唔到有SECRET RECEIPT,上次響曼谷已經好想食﹗當年響沙巴 (SORRY﹗真係好愛沙巴呢個地方﹗) 都食過﹗好味﹗


JUSTIN又係朱古力,我就揀左CHEESE CAKE﹗



 

真係好好味﹗同埋都唔貴﹗6.5RM,咁大件WO~~~

 

去到機場見到有,又ENCORE左一次~~

 

好彩有SECRET RECEIPT JA...........

 


 

之後轉去阿羅街,我地又係山長水遠咁行返去MONORAIL﹗

 

SUPERMARKET我見都係茨廠街果邊平,如果唔係去浮羅交怡,我會買定一大堆朱古力、白咖啡、茶﹗

 


 

阿羅街其實一出MONORAIL 直行過一個街口就見到,是日揀左最多人食既阿旺雞亦~~

 



 

唔理3721,叫左桔仔冰先,不過唔知咩原因,都係沙巴既好飲.....=.=

 


 

2個人叫左4隻雞亦、奶油蝦、炒LALA、同豆苗.....

 

KFC既蜜蜜燒雞亦仲好食﹗LALA得果幾隻,D蝦得幾粒又勁細,但成22RM碟

 

奶油蝦唔知師傅食過未,但沙巴果D真係好好食﹗如果可以想叫佢過去偷下師先~~

 

差差差...........

 



 

其實阿羅街係街邊檔,無咩特別,野食又唔係好味.....

不過第2晚都黎左,因為吉隆坡真係無其他野做﹗

 

同埋想俾多次機會............

 



 

當年響沙巴叫左5碟送,都係180 RM,仲要超級好味﹗勁MISS~~~

 

睇相都知唔同LEVEL~~

 



 

最後行左一陣金河、LOT 10、PRIVILION就返酒店喇﹗

 

我覺得好奇怪,佢地D商場有D好舊,但都有名牌響入面,金河果個SUPER MARKET好細......

 

我響VINCCI 買左2對鞋﹗

 

JUSTIN 無收穫﹗

1 則留言:

  1. 吉隆坡冇遊樂場,可以玩既地方架?
    如果打算旅程剩食番夠本,d野又唔好味,都幾失望喎
    [版主回覆06/17/2011 12:34:00]有個叫SUNNY LAGOON 既水上樂園、黑風洞睇佛像同埋火車博物館、自由廣場可以去,不過果D我地都無咩興趣﹗好彩2日時間好快就過左..........哈哈

    回覆刪除