2011年5月10日 星期二

韓雅林

呢排JUSTIN屋企有D事﹗所以就算ANNIVERSARY都無慶祝.............


今次佢就揀左韓雅林同我補祝,仲買左禮物俾我﹗


哈哈﹗可惜我咩都無準備..........=.=



放工果時同同事講會去果度食,佢話覺得韓雅林係香港最好味韓國野﹗


我都難免會有期望.............好彩無失望~~



ORDER左唔夠5分鐘就上菜喇﹗


前菜有8款,不過無我鍾意既魚仔、青瓜..........


個蛋都幾特別~~



仲有一碟菜同薯仔~~


薯仔都係新高麗好味D~~


但OVERALL 都幾好........


另外仲揀左燒牛助骨肉(呢個真係不得了﹗)


好好味﹗下次我地話要黎呢度只燒肉野食~~



未食就有禮物收,係一對鞋﹗


哈哈﹗估唔到........



呢個傳統石頭飯都OK,好似$100~~


個醬好好味﹗我地食左勁多~~



呢個係炒年糕,份量都幾多,好似$100



最後當然要重點講下肉啦﹗好似$130.....


份量都唔係好多,一人只係有6-8塊﹗


係燒完個肉汁再加上果個黠既汁.....><



好快好快我地又會再去食﹗


哈哈﹗等我呀................


沒有留言:

張貼留言