2011年5月12日 星期四

PIXAR展


一早PLAN定回程果時會入去行一轉~~


先同門口既公仔影左一陣相﹗


當日真係好多人呀............



和我愛的WOODY ^ ^



JUSTIN勁衰,成日笑我﹗



入左門口就見到MOMO~~



展覽響2樓....


樓梯都好得意呀﹗


不過我地上錯左3樓,其實3樓都有其他野睇~~



唔夠時間同埋就咁泊架車響門口,所以都係急急腳入去睇﹗


門口有好多掃瞄~~


其實入面唔可以影相.......


所以都係自己去睇啦﹗哈哈.......



印象中有介紹一套動畫係點製作,草稿、雕塑、短片、


最主要當然係講TOY STORY、怪獸公司,其次仲有五級大鼠、FINDING NEMO、CARS、UP、INCREDIBLES.............


有D草圖同最後版本真係可以係完全唔同樣.......



呢個好得意,佢係利用旋轉同埋燈光,有一連串動畫~~


好得意好靚﹗忍唔住影左,不過睇唔到﹗



個展覽都唔係好大,但我地都睇左差唔多一個鐘﹗


哈哈﹗得意~~



我自己就好鍾意呢D CONER...........


呢個一定係香港其中一個最多人去既展覽﹗^ ^


至到7月尾,要去就快D喇~~


1 則留言:

  1. 多謝分享
    [版主回覆05/15/2011 15:14:00](Empty)

    回覆刪除