2011年5月11日 星期三

曬濃單車樂


上年佛誕去左長洲,今年簡單小小去踩單車,不過一樣係好熱、好曬.......


12點幾由我屋企出發,好快就到大圍喇~~


不過租車有小小問題,平時都係租火車站一出果間,我地問左價仲收埋錢$90,點知響隔離果D人就收$70 (一樣係返黎交車)


覺得好奇怪,諗住問下點解會差咁遠~~


點知果個人問都唔問就退錢,好彩唔係得佢一間~~


去到第2間都係租$70,不過算啦﹗租車真係好似海鮮咁.........


之前試過$150......不過無租JA MA~~



點幾開始踩,真係好好天呀!!!!


是日都影左幾多相嫁~~



其實踩單車係我最鍾意既活動之一~~


D風吹住,又自由....


踩到支力又可以食下野~~


過2個星期再約D FD去先~~



好快就到科學園~~


平時都係到呢度就返轉頭,今次再踩入D~~


曬到開唔到眼呀~~哈哈﹗﹗



差唔多到海濱公園就U TURN~~



再去科學園食左個TEA~~


$44 唔值



影左一陣相~~


大概6點返到去沙田睇埋PIXAR 個展覽﹗


我地勁大膽,泊左架車響門口成個鐘,好彩無事..........



交完車又係時間食飯.....


JUSTIN又話想食BB鴿@客香村.......


其實都真係幾好味既~~



2個人3個送,好夠食LU~~


連個咕嚕肉都好OK~



最後食埋個心太軟@傳師傅


可惜麻麻....


唔夠熱~~


1 則留言:

  1. 見到你地食冰冰我都想食檸樂冰冰,
    聽講依間傅師傅有種出名甜品叫炸雪糕,有冇試過?
    [版主回覆05/15/2011 15:15:00]上次試過食其他,不過都係無試炸雪糕,下次再有機會試下﹗

    回覆刪除