2011年6月1日 星期三

浮羅交怡Day 1

經過左2日悶悶地既吉隆坡之旅後,終於都出發去浮羅交怡喇~


終於都感覺開始放假.............



酒店有2邊早餐,今次試左另一邊,仲大同堆多款D~~



不過唔合點解我都你覺得第1日食果邊好味D~~


早餐有得食FOUNTAIN係咪玩野......



食完又係SWIM~~

真係好HEA既生活.........


SWIM左一陣,12點半CHECK OUT~~



終於都搭LRT,同地鐵一樣﹗有冷氣,無MONORAIL咁臭......



ME ME MORE MORE成點先到KL SENTRAL

時間關係搭KLIA EKSPRES........

28分鐘就到,真係好準時﹗



細機!!!



55分鐘就到LANGKAWI,個島其實都好細﹗哈哈.......



響停機坪行去入境,不過咩都唔洗CHECK,羅完行李直行直過......



我地同前面果3個香港女仔夾埋JOIN LOCAL TOUR﹗最後240RM 去巴雅島........聽日出發~~



搭的士返酒店,20RM,每程20RM都幾係野..........


先住一晚HOLIDAY VILLA,因為方便聽日去巴雅島~~

都OK,不過比其他果幾間就差小小.........


房入面有個露台,望花園,一定好多蚊,無福消受........



即刻落海灘,睇日落+衝浪



Love~~



有人俾浪打到傻左...哈哈.........


不過講真個灘又唔算靚﹗太大浪好多沙﹗



外國人好主動咁幫我地影相~~



之後過返去泳池玩~~


其實都幾大幾舒服..........



隔一陣又返返去海灘,日落真係好靚,太陽落山果邊就係REBAK ISLAND喇~~



真係好鍾意D相呀~~



係時候返房沖涼換衫食晚飯喇~~



酒店一出就有好多餐廳,我地行左一陣,最後揀左燈籠海鮮﹗


經過咁多次教訓,我地決意揀新鮮既......


可惜只係得蟹......=.=



2個人叫左一個炒飯,1個好立克蝦,黃金蟹同埋串燒﹗


呢個好立克蝦同沙巴奶油蝦無得比,雖然佢都幾好味.........



個蟹係先炸再用蛋黃包住~~


都幾好味~~



呢餐都幾好味﹗係個串燒好乾~~



食完野就返左酒店行左一陣沙灘~~


都幾舒服,不過唔多星星~~



夜晚既泳池都幾靚,聽朝要一早6:30 起身﹗


7:50 上車去巴雅島~~


2 則留言:

  1. 哈哈...HOLIDAY VILLA你響邊度訂??我響萬福$760 ROH,其實REBAK island 唔係加多好多﹗燈籠響酒店一出左手邊,一出應該望到,我地叫左4樣野,應該百幾RM﹗味道OK,我覺得唔抵食,仙人掌我無試,因為HOLIDAY VILLA我只係住一晚﹗ISLAND HOPPING 我地響機場訂,一落機就有幾個COUNTER,我問左2-3間,價錢都差唔多﹗我睇下仲搵唔搵得返果個人既電話...........

    回覆刪除
  2. happy trip!!
    唔知道點解你地兩人背住鏡頭果張相俾我一種好溫馨,好甜蜜 有{我找對了你}感覺,好開心~
    [版主回覆06/17/2011 12:30:00](Empty)

    回覆刪除