2011年6月4日 星期六

金棕櫚房間篇

因為網上介紹,我一睇到呢間RESORT 已經想住一晚~~


難得今次都叫順路~~



我地應該2點就到喇~~


響LOBBY出面影下相等CHECK IN~~



LOBBY都幾大,幾靚﹗新酒店即係新酒店~~



真係同睇相一樣~~



我地住Premier Travellers Palm Villa,響 LOBBY 一出既2邊~~


高層,我諗樓下果層就係普通Travellers Palm Villa~~



一入到房就係SOFA~~好多WINDOW 同埋都幾鍾意佢個SEAVIEW~~



露台都好舒服,我地食完晚飯坐左一陣睇星星~~



洗手間就最入,連個企缸都可以望到出面﹗哈哈........



樣樣野都好新﹗俾到我小小GAYANA 既感覺,不過當然GOYANA 正D~


因為露台一出就可以落水﹗



先睇下酒店地圖﹗



都唔明點解水咁唔清.....=.=


好影響觀感~~



我地行左一圈,發現有D屋仔好怪,浴缸對馬路!!!???



每個branch既盡頭果間房應該就係最大﹗


不過我覺得唔需要,因為行勁遠,搭車又唔係成日有.......=.=


下一站決定去INFINITY POOL~~


沒有留言:

張貼留言