2011年6月2日 星期四

巴雅島一日遊 - 海灘篇


搭船好快就到海灘果邊,不過可能我地遲左已經餵完鯊魚喇....=.=



不過都仲見到佢地游下游下﹗


佢地一響我地附近我就勁興奮,因為可以咁近見到﹗



pier



不過浮台果邊D MASK唔可以羅過去海灘用,咁即係響沙灘果邊只可以遊下水餵下魚.......



好彩JUSTIN果個無唔見,所以我地都仲可以見到鯊魚﹗



數量上浮台既魚係多過沙灘好多同埋沙灘有D枯葉浮下浮下感覺唔多好........



原來係無可能同到baby shark合照嫁~~~

影到佢地已經好開心~~~



沙灘果邊D相都幾靚嫁...........



我地玩左一個鐘左右就返去浮台果邊喇~~



D船好搞笑呀~~



之後佢地安排左船出去睇珊瑚﹗好多人圍住睇船底果塊玻璃,如果你問我,我會答你唔係太特別,因為好小珊瑚.......



之後又返浮台,我地又玩左一陣水,餵下魚﹗灣



出下去浮台出面既細浮台



點知落雨,我見都就黎3點﹗於是就抺身喇﹗


10點半玩到3點半﹗其實只係得5個鐘,又要食飯,又要去海灘,講真真係唔夠喉嫁~~


不過都係時候要回程﹗


返到去HOLIDAY VILLA都成5點﹗我地原本想響附近食左野先去REBAK ISLAND


但係又落雨,我話不如都係響REBAK入面食﹗



搭的士轉下眼就到喇,其實REBAK響機場附近,車錢都係20RM﹗入到去個碼頭員工已經知我係邊個LU~~



由碼頭入去大約15分鐘,船期都好準﹗


講真我都幾鍾意呢間RESORT,因為員工服務真係好好﹗


我地好麻煩咁轉左幾次食DINNER既時間,佢地都仲係好好態度.......


下次去,我一定會花多D時間響個RESORT度﹗今次連泳池都無時間享受.........


真係太浪費喇﹗


另開一篇講下個RESORT先.............


沒有留言:

張貼留言