2011年6月3日 星期五

Langkawi Cable Car


一落的士就先入去ORIENTAL VILLAGE~~



呢度我地行左一陣JA,因為你唔會有興趣買佢既手信~~


不過有個湖影相都幾靚~~



30 RM 一個人﹗如果5點先去會平一半,不過呢個月分黃昏好多時都會落雨.........


如果黎到落雨都幾令人失望嫁,因為一定咩都睇唔到~~



CABLE CAR分2段,第1段上到5xx米above sea level~~


第2段上到7xx 米above sea level~~


我地一坐就坐到最頂~~



講真都有小小搖搖下,同埋好直,都有小小驚.............


右手邊就係吊橋~~



我地上到去都開始多雲~~



但都仲係好靚呀 ^ ^


justin頭頂上小小個海灘就係holiday villa,對出應該就係rebak island喇~~



第2邊個view~~~


之後就行去斷橋果邊喇~~



其實都幾遠,要行成10分鐘~~


落石級,都危危地險,d石級好唔整齊~~



yeah~~終於都到喇~~


講真我就有d驚,因為你見到地板有小小空隙,可以望落去.........><



頭先我地就係響上面喇﹗



justin真係好勇~~


果度都幾大風...=.=



周圍好多山、海......景色真係一流~~



行返上去先慘,我見好多人都同我一樣sok哂氣......



呢個就係吊橋全貌喇~~


講真呢度真係好值得黎~~



再搭落返去第一段~~


我擔心justin上唔切車~~



第1段個風景無第2段咁好~~


不過就近左﹗


我地留左差唔多個半鐘,證明真係有佢既吸引力~~



落山喇﹗真係好斜嫁~~


不過有件事我唔敢同justin講就係呢度都試過有意外,當我睇到咁高,我知道一出意外真係.................死硬~~


好彩一切平安~~



山下既oriental village



到lu~~



我知道呢度除左買野仲可以睇動物~~


我地買左包"食物"俾d鹿﹗


當佢地果條"利"掂到你隻手,係會FEEL到好核突~~2個都忍唔住大叫..............



估唔到去唔到日本都可以做到奈良公園餵鹿~~


 


我唔敢用手,點知佢連個袋都食埋...=.=

 



 

LIKE~~

 



 

再見喇~~CABLE CAR~~

 

之後就返去REBAK ISLAND~~

沒有留言:

張貼留言