2011年6月4日 星期六

infinity pool + beach 日落


我一直都期待呢個infinity pool~~~



可惜都幾細.........=.=


我真係唔明咁大間resort 點可以只有一個泳池~~



我地好快就落左水~~~


hea既生活就係咁,遊下水﹗飲下野﹗行下~~



好鍾意呢d帳蓬,感覺好relax~~



平均一杯野飲hkd60,可惜勁難飲﹗


好彩呢度食晚都ok,又唔係好貴~~



日落喇~~


好正~~



舒服~~



我地決定去海灘睇日落﹗


(雖然我地睇到既已經好靚,不過第2日聽到第2邊海灘仲靚﹗)



真你好靚~~



成個天都係橙色~~



酒店海灘圍住左,我地要跨過d石頭,都有小小危險~~



除左靚,我都唔識形容lu~~



見到好多蟹仔又玩一餐~~



真係日落哂喇﹗



返房沖涼準備去食晚餐~~


晚霞都好靚~~


沒有留言:

張貼留言