2011年6月3日 星期五

Half Day Island Hopping (孕婦島、獅子島+濕米島)


離開孕婦島之後就去獅子島,其實我都唔肯定呢個地方係咩島~~


因為我地只係響海上面停留左一陣!!



估唔到有咁多鷹,船家將一D肉放落海,佢地就會低飛用腳爪住,再放落口﹗我都唔知係點放到落口.........



呢度停留10-20分鐘就去下一站喇~~



濕米島其實係一個海灘﹗

可惜今日唔想濕身﹗因為一陣會去CABLE CAR~~



同埋呢度D水都唔算清,海灘都唔算大~~



不過佢都有幾多水上活動可以玩~~


藍天加埋呢個傘真係10個靚呀~~



我地換左泳衣都玩左一陣水﹗濕半身~~~



其實食一陣餅、影一陣相﹗一個鐘真係好快過~~




佢笑人.....勁衰





不過呢個島原來無水沖身,D人要響呢個井打水..........好搞笑~~



要走LU~~~



好快就返到碼頭,買左一隻碟做紀念﹗10RM~~



車返我地去UNDERWATER WORLD~~



我地入左門口睇一睇就走喇~~


主要係想涼一涼冷氣~~



搭的士經過幾次真浪花,諗住行過去都好近.........


點知原來大熱天時,行一陣都好辛苦~~



唔知點解感覺呢度好夏日磨磨茶~~



2個人叫左4樣野,米粉,蠔,菜同埋石斑﹗


午餐食可斑真係第一次﹗呢餐應該要HKD300~~



 

可惜條魚太老........=.=

 

食飽飽之後就搭的士去CABLE CAR喇~~

 

呢程 RM 26,不過搭左好耐﹗所以呢度搭的士真係好奇怪~~

 

司機好好人咁話等埋我地,我地話玩一個鐘左右,佢都話唔介意,我地諗佢應該係唔想空車出返去﹗我一落車已經CONFIRM佢TOTAL 係50RM﹗

 

最後我地玩耐左半個鐘﹗感覺已經好衰,我地諗住俾多小小TIPS佢........

 

不過點知返到REBAK 佢就話等左我地既時間要收多D錢﹗話係行規每小時間RM10﹗

 

所以大家要小心喇﹗

沒有留言:

張貼留言