2011年6月2日 星期四

REBAK ISLAND RESORT

15分鐘船程就入到去喇﹗



有車已經響PIER等車我地去CHECK IN~~



我覺得馬來西亞好勁,去到邊都有WIFI~~



有WELLCOME DRINK 同埋WELLCOME LETTER


好得意,馬來西亞酒店好鍾意可榴汁﹗



之後就有人車我地同埋行李返房~~~


間房都幾大呀﹗好大個門關之後就係床~~



行入面小小就係洗手間同埋沖涼房X2~~


好鍾意佢有2個洗手盤,唔洗爭~~



每個位都係獨立﹗



床對住露台﹗



估唔到有小小BEACH VIEW~~



可惜又係好多蚊﹗坐左一陣已經.........><



沖完涼舒舒服服響餐廳食飯﹗佢地仲好有心咁叫我地MARK埋聽晚個PRIVATE BEACH DINNER食咩..........



是晚叫左一個周打湯﹗麻麻~~



一個羊,呢個好好味呀﹗ ^ ^



一個海南雞飯﹗鞋...=.=


可能呢次我地又食海鮮又響酒店食野﹗所以洗費都幾多﹗


食飽飽就行陣喇~~



餐廳對出就係泳池~~


好靚﹗無時間響度游個水TIM~~



可能落過雨,無咩人成個島都好靜﹗



海灘果邊無咩燈都唔係好敢出去﹗



好早就返房LU~~


聽朝去ISLAND HOPPING 同埋CABLE CAR~~


沒有留言:

張貼留言