2011年6月6日 星期一

變種特攻:異能第一戰 (X-MEN FIRST CLASS)


細個其實我都幾男仔頭,有同細佬D朋友玩,又睇男仔CARTOON~~


咁當然我都有睇美少女戰士啦﹗


X-MAN真係可以話由細睇到大~~


有戲睇當然唔放過啦﹗不過原來JUSTIN唔鍾意,早知同第2個睇﹗但係佢睇完都話好睇﹗



不過印象中無睇過呢一集既劇情,一開頭已經PROFESSOR已經係老人家.....


同磁力王對打.......



所以一開頭見到佢同識變身果個女仔一齊都覺得奇怪,明明佢地係敵人.....


同埋其實我唔知道MEGNEDO即係磁力王....哈哈.......


我就覺得成集都交代得好好﹗



其實呢2個壞人都好勁﹗


JUSTIN話應該係新角色~~


我細細個都覺得佢地好慘,同正常人唔一樣,但其實佢地比起正常人叻..........



同埋我相信有MUTATION嫁......


只係我地唔認識呢D人,或者佢地能力未到X MAN咁勁﹗


希望第2集都一樣好睇啦﹗期待............


1 則留言:

  1. 好耐都冇去戲院睇戲啦~
    [版主回覆06/17/2011 12:31:00]如果你細個都睇過就入戲院支持下啦﹗真係幾好睇﹗^ ^

    回覆刪除