2011年6月28日 星期二

偏愛2號


我D遊記實在UPDATE得太慢喇......> <


哈哈﹗希望呢幾日可以搞掂哂啦﹗


除左偏愛EVA之外我仲好偏愛我女朋友仔~~



不過我實在太衰,好耐都無搵佢.........


好彩一見到面就熟返﹗講極都講唔完...哈哈.......



無見咁耐都係一樣樣~~


都係咁QQ..........



好朋友就係咁唔需要成日搵,唔會計較~


無論幾耐無見,見到果種感覺好好~~



我要由上年9月到今年6月既野一次過同佢講..........


工作啦﹗JUSTIN啦﹗咁當然JUSTIN講得最多~~


佢又同我SHARE返屋企野啦﹗OMG~~


我真係MISS左好多SUPPORT你既機會...........



感覺大家好有交流,我其實真係好需要可以心靈交流既人同我傾計﹗


傾完舒服哂~~


I LOVE YOU~~


是日試左COCO 咖哩﹗哈哈﹗感覺麻麻.............


沒有留言:

張貼留言