2011年6月3日 星期五

Half Day Island Hopping (孕婦島)


GOOD MORNING﹗天氣真係好到不得了..........


D相影出黎好似POSTCARD咁...........



一早就起身,食左個早餐就搭8:45班船出去ISLAND HOPPING~~



其實住REBAK 出去TOUR都幾唔方便﹗


正常去ISLAND HOPPING會包埋酒店接送,不過REBAK 太入佢地叫我地自己搭的士..........


每人半日RM 30﹗都幾抵,雖然無咩特別野玩,不過真係好平~~



其實AGENT 要求我地9點到UNDERWATER WORLD~~


不過要就返船期,於是約左9點搭3..........



我真係好鍾意佢個PIER~~



次次出入都搭船,我計過果3日搭左12次船..........


仲要超大浪..........=.=



船長叫我上船喇~~


不過一到PIER就有的士,都唔算好唔方便既~~


RM 20 到UNDERWATER WORLD~~



之後其實我地唔知點搵返果個AGENT,好彩是但上左架車都係去PIER~~


呢個PIER好簡陋~~



勁多人,又多船,D 油味勁難頂..........=.=



果3個女仔揀左晏晝先去island hopping,所以今日又係2人世界....



第一站: 孕婦島~~

似唔似呀!!???


一上岸就見到好多MONKEY~~

佢地唔驚人,我地仲驚過佢~~


上左碼頭影相,點知就俾佢地發現JUSTIN手上個膠袋﹗幾隻爬過黎想搶.......=.=

我地仲見到有d人成罐薯片俾佢地羅左,估唔到佢地識開



雖然個PIER 都幾靚﹗不過太驚,即刻走返入去人堆~~



先上山,再落山,呢度係唯一一個TOILET~~



去山中湖,條路都幾長,又上又落﹗同埋好多圍欄都爛左.....危險....=.=



呢度都幾靚,不過如果湖水係藍色就仲靚~~



有好多人游水,我地就揀左浸腳......


 



涼涼地好舒服~~


防曬幾寶都用齊~~~



有艇可以租.......

不過唔想太辛苦~~


大約一個鐘又上返船~~


(想放多D相都唔得,一個POST只係得20張相....=.=)


1 則留言:

  1. 馬騮山d馬騮一樣連汽水都識開
    [版主回覆06/25/2011 20:11:00]勁

    回覆刪除