2011年6月2日 星期四

巴雅島一日遊 - 浮台篇

尋日響機場BOOK左LOCAL TOUR(浮台)~~


其實一出機場都有10個COUNTER可以報,我地問左2間都係250RM,之後搵埋果3個女仔先平左10RM﹗


講真我覺得240RM都貴嫁﹗



其實去BEACH平小小,不過JUSTIN話一場黎到貴都揀去浮台﹗


我覺得我地既決定都係正確既~~


好講返成日既行程啦﹗



6:30起身﹗

CHECK OUT + 食早餐,好小款,食左好小野~~


同埋真係好多"飛飛",唔想食....=.=



準時7:50出發﹗大巴士~~

 


好好天﹗朝朝都係咁好天,不過黃昏就........=.=

 

其實住響holiday villa 真係好方便,因為去巴雅島架車響呢度開出,去island hopping個碼頭又近.......


都要差唔多45分鐘就到JETTY喇﹗不過唔見一齊JOIN TOUR既果3個女仔,我又白痴唔記得左個電話~~

好彩原來大家唔同酒店會搭唔同車~~~


除左個貼紙,每人都會有一條手帶﹗粉紅色係浮台、藍色係去沙灘~~



上船喇﹗同去長洲既船有d似~~


有"新朋友"同行當然多機會合照



不遠處就係神鷹廣場~~



坐左一陣都係忍唔住上左去甲板﹗


好大風,好舒服....


大約一個鐘3個字,大約10:40終於都到左巴雅島對出既浮台,大家先每人霸台,同埋轉返泳衣~~



我好心急第1時間去左浮台下面果條TUNNEL,可以望到魚魚~~


其實好短﹗都有小小失望~~

 


 


不過都睇到幾多魚,但俾我感覺水唔算好清~~

 


 

終於都落水喇﹗一人帶住一個"面包"樽

 


最好既餵煞方法就係塞D包包落水樽,噴小小出黎已經夠.......

 

都真係幾多魚~~

 


 


浮台周圍都係坐位,游到支力就可以坐下.....

 

D魚都幾狼,咬人唔洗本....=.=

 


 

我地不停都係游出去,又響浮台邊餵下魚

 

其實都遊唔到好遠,因為好多地方都圍住左﹗太淺水又驚踩到珊瑚..........

 

想知有幾多魚,睇下JUSTIN成個俾魚魚包圍就知啦﹗

 

呢度俾我感覺似CEBU SHANGRILA,不過果邊浮潛唔洗錢~~

 

同埋我肯定睇到既魚種類果邊多D~~

 


 

珊瑚因為水唔太清又深,根本上睇唔到......=.=

 


 

用手羅住面包都幾得意﹗FEEL到佢地咬咬咬咬.......

 


 

我地同潛水既人距離都唔算遠,你知唔知響斗湖真係同魚樂無窮無分別,勁清仲睇到海龜........

 

呢度﹗唔潛也罷~~

 


 

玩下玩下就12點半夠鐘食飯喇~~

 


 

LUNCH BUFFET 都係食果D野,炒面、飯、肉.............

 

大致上都係無咩味道,我地食左好小...........

 


 

食完就係時候過去沙灘睇餵鯊魚喇...........

 

其實我有自己一套SNORKLING MASK可惜掛住餵魚,跌左都唔知....=.=

沒有留言:

張貼留言