2011年6月3日 星期五

Romantic Dinner

響未出發前我一早就BOOK左個PRIVATE BEACH DINNER~~


2個人響個粉紅色既幕下面,飲住酒、食大餐,星星加上海浪聲~~


千幾蚊,但都覺得值~~


不過因為天雨關係,我地被迫搬返去餐廳出面食~~



而當晚我又有小小胃痛,我地就由2個SET轉左叫一個再加個PIZZA~~


唉﹗落雨真係令人興致大減呀~~


下次啦﹗下次我一定會再響第2個地方食到PRIVATE BEACH DINNER~~



由PIER返去REBAK ISLAND 果程船因為太大風雨而DELAY左﹗


真係好大浪呀........><


估唔到返入房有小小驚喜~~



我鍾意呢間RESORT好寧靜,自成一角~~



JUTIN鍾意呢間RESORT因為佢地STAFF 服務好好,好親切,我地D野改黎改去,改左好多次,佢地都唔會黑面........



落雨搞到好多地方濕哂.......=.=



沖完涼就落去餐廳~~



雖然胃痛,不過響呢個環境,我忍唔住開左支酒~~



其實我係唔飲得既,因為有酒精敏感............哈哈.............


不過真係好想扮下野﹗


好彩呢餐都唔係好貴~~



我飲左1杯,JUSTIN飲左3杯﹗


其實都幾浪費~~



講下D野食先~~


今晚呢個湯好好飲~~


不過唔記得左係咩湯~~



頭盤煙3文魚~~


佢個汁好得意,但就咁食都好味~~



Main Course: BBQ 拼盤同PIZZA一大個.............



大過JUSTIN面塊面既PIZZA好好味﹗


可惜個胃唔舒服~~


食淨半個~~



BBQ SET有: 燒半扒、燒雞、牛扒、3文魚、同埋外星蟹~~



羊好好食,其他就乾左D~~


其實我地係叫SEAFOOD,不過佢黎錯左,JUSTIN話已經麻煩左佢地好多次,將就一次﹗


點解我有個傻佬男朋友!!???



佢以前SUMMER做過酒吧~~


識得倒酒,又幾似模似樣,仲叫我倒完要轉一轉~~


我都有人幫我倒啦﹗洗咩學﹗



支酒咁大支,2個人點飲得哂呀!!??



最後仲有個甜品﹗


呢個就幾特別,不過唔識欣賞............



可能唔舒服,加埋小小酒精,仲更加唔舒服.......=.=


雖然呢個TRIP麻麻地好玩,不過都有好多野都係幾正............


好似呢餐DINNER,去CABLE CAR,ISLAND HOPPING、仲有最LAST 2日響金棕櫚....'


一切都係好值得回味~~


I LOVE YOU~~


沒有留言:

張貼留言