2011年6月5日 星期日

吉隆坡+浮羅交怡之旅 最後一日(第7日)

終於都打到最後一日喇~~



響靚靚RESORT抖下,食下,之後就搭飛機返香港喇~~



9點半就起身,因為我地諗住JOIN 佢個ADVANCE CYCLING TOUR~~


因為我地10點要去到BEACH報名,之後10點半前食早餐,哈哈........



呢間既早餐唔係好多野食~~



不過都係慣例食果幾樣野﹗



食飽飽又落返去海灘﹗估唔到得我地2個JOIN呢個TOUR~~



一定要用佢果D頭盔....=.=



一人一架戰車.........


是日真係好好太陽,我踩左一陣已經FFEEL到自己BURNING.........


我以為個TOUR  半個鐘左右,黠知係個半鐘..........=.=



於是我忍唔住做左恐怖份子.........



哈哈......我真係好怕曬黑塊面........


踩左半個鐘左右真係頂唔住要行捷徑返酒店~~



估唔到只係出去左一個鐘,潮退得咁緊要.........



行到去我地房樓下水深都係腳眼..........=.=



行到返入房見到隔離,真係好淺水﹗


我一早REQUEST左LATE CHECK OUT﹗因為今晚架機成6點半,4點半去機場都唔遲.........


但搞左好耐最後只係可以1點CHECK OUT~~


其實呢D係小事,因為泳池隔離有得沖身同埋換衫,不過我地唔鍾意佢D態度,明明張CONFIRMATION 有寫LATE CHECK OUT,不過佢死都話個AGENT無同佢地講.......


就算無講,但我地問左,應該主動REPLY,而唔係呢個彈俾果個果個又彈俾果個....


沖完涼,HEA左一陣,1點就CHECK OUT喇~~



我地去左酒店另一邊既餐廳,不過又唔係好肚餓,呢邊就係D人話日落好靚果邊BEACH喇~~



UGLY~~



之後我地去返酒店門口果間CAFE~~


叫左一個面,一個薯條2杯野飲..........



望住隔離D人放風箏,食下野,飲下..........



真係好舒服.........><



食飽飽又去泳池玩左一陣~~



潮退到好遠好遠呀~~~



不過都仲係好鍾意個天同埋D 屋仔...........



真係要走喇~~


下次未必會再黎喇,因為太遠.........



4點半準時上車,5點3倒就到機場,我地CHECK IN 完就去左食SECRET RECEIPT~


哈哈...真係款款CAKE都係好味~~



JUSTIN既慣例係唔會帶用淨既錢返香港,佢好想用哂佢....


買下買下搞到FINAL CALL都去唔到個GATE,搞到D人行出黎搵我地..........=.=


下次唔好預到 "忟" 喇..........


安全返到香港、返到屋企,每次TRAVEL 完,我都好掛住香港嫁.........


YEAH!!!完~~


下一站我想去越南 ^ ^


沒有留言:

張貼留言