2011年6月4日 星期六

REBAK ISLAND 的 LAST 半日

中午就要搭飛機返去吉隆坡喇~~


今日都係好早起身,多左時間ENJOY個早餐~~


不過真係唔夠時間享受酒店,就要走喇﹗唔捨得呀﹗



雖然唔多野食﹗不過樣樣味道都OK~~



去旅行晚晚都訓得好,真係人都精神D 嫁~~



又係POOLSIDE 早餐~~



不過是日天氣麻麻,好多雲...但天唔藍~~



食完我地決定踩單車環島遊~~



身後面果D唔知將來會唔會變做水上獨立屋呢...!!!??



踩踩下返左房樓下~~



呢個位真係10個LIKE~~



加埋個藍天.......


呢度影婚紗相一定好正~~



傻瓜又影下跳相~~



呢邊應該係維修中心~~



另一邊係荒廢左既屋﹗JUSTIN響呢度見到"水賴",不過我話就快落雨叫佢快D走.....=.=



你會FEEL到風雨就快黎到~~



踩多一陣就落大雨喇﹗


我地搭返酒店車返房~~



真係要離開喇﹗好唔捨得呢個ISLAND呀~~



酒店響機場隔離,10分鐘左右就到喇~~



我上到去先發現自己漏左響KL買果袋鞋響候機室﹗

好彩搵得返JA......哈哈.......


又見到果3個女仔,估唔到返香港果程機大家都係同一班~~



見到呢片地即係又返到KL LU~~


我地食左個晏,就搭的士去..........



搭的士大約9個字先到金棕櫚~~


要先響TAXI COUNTER買飛﹗一程64 RM,都可以接受﹗


不過回程好怪,酒店幫我地CALL 要80 RM,如果坐酒店車150 RM﹗CRAZY~~


沒有留言:

張貼留言