2011年7月2日 星期六

住一晚怡東酒店

原來UNCLE已經係怡東酒店MEMBER 成10年~~


我地今年又有得住一晚酒店~~



揀左6月30果晚,之後7月1 唔洗返工,可以訓晏D~~


我地放左工就過去CHECK IN~


個VIEW都OK,望到會展~!



住既係32樓,EXECUTIVE FLOOR~~


好似大過上年果間,同埋應該新裝修左,D野新左﹗



上房抖左一陣,就落樓下買野食~~



買左SUSHI、酸菜同埋魚仔~~


ENJOY完個DINNER就落去時代睇TRANSFORMER~~


好彩我無揀3D,因為今集麻麻~~



唔知點解JUSTIN響酒店就會訓得好好﹗


第2日2個人精精神神行左一陣街~~



天氣灰灰暗暗~~



七一銅鑼灣真係好多人呀.........



我認同大家以和干手段將自己既訴求話俾政府聽~~


但我真係好唔鍾意D人借意搞事........討厭﹗



我地過左去時代影左陣相~~~



佢又學人舉BANNER..........=.=



不過真係太多人,於是我地過左灣仔食野﹗


食完野就去左EUGENE 屋企打牌,仲見到佢果個SO CALL 新女朋友﹗


可能我真係老喇,唔認同佢地成日玩玩玩既做法.............=.=


沒有留言:

張貼留言