2011年7月17日 星期日

Happy For you

朋友下年4月就結婚喇.........


星期六一早起身就出去陪佢試妝試衫


好彩我遲到都無MISS到D重要野﹗


去到岩岩好整好第一個造型~~



第一個妝好BASIC,簡單,不過佢個頭整得麻麻...........


同我平時BLOG睇果D差好遠﹗


之後轉第2個造型,佢加多左小小眼影..........


個頭就全個盤起,婚紗頭都係咁.........


第3個造型就更加唔掂,勁散.........


我叫佢再揀過第2個,慢慢再試真D~~


不過呢間個PACKAGE真係好平,結婚當日咩都包哂﹗


之後試衫,佢地睇中左件婚紗都幾靚,仲要再揀多3套衫,有2套我覺得都OK,仲有一套就俾佢地9月之後影完婚紗相先再去揀~~


好幸福呀﹗其實搵到一個自己鍾意既人唔容易,搵到一個自己鍾意又鍾意自己既人更加唔易............


如果可以結婚一齊生活更加係超級唔易.........


C 搵到 J,J 搵到 C,不過我地都發現原來愛係唔可以衝開一切問題.........


哈哈﹗講講下開心野,但又講返自己D唔開心野﹗


ANYWAY 要祝佢地開開心心﹗白頭到老~~


1 則留言:

  1. 我祝你同JUSTIN幸福快樂永遠 白頭偕老
    [版主回覆07/19/2011 11:14:00]多謝﹗

    回覆刪除