2011年7月13日 星期三

重溫中學的味道

已經係上星期的事......


星期二放工約左中學同學~~


想重溫一下中學時的味道﹗


Ceci其實只係中二三既朋友,之後因為大家分左科,已經好小一齊玩~~


估唔到咁有緣佢響我樓上做野..........



我地而家KEEP住一星期食一次LUNCH,不過好快佢就要搬OFFICE~~


但係我都會KEEP住搵佢,見返舊朋友真係好好........


佢仲同我講記得以為一齊行返學同埋一齊買早餐~~


我地仲講返食咩早餐TIM~~


原本係想去返以前成日食LUNCH既小食館 / 阿肥...........


點知2間野都8點收左﹗


我地之後轉左去HOLLYWOOD食烏冬..........


雖然重溫唔到果種味道,不過果份感覺、果份感情仲響度,感覺好好呀~~


1 則留言:

  1. 記得每次經過讀果間小學時都會諗起自己D瘀野同死蠢野就想死
    [版主回覆07/19/2011 11:16:00]唔係呀﹗笑下都幾開心呀~~

    回覆刪除