2011年7月20日 星期三

婚期.分歧

經過上次果件事之後我地為左買樓,結婚呢D問題嘈過好多次﹗


多到連我自己都唔記得喇﹗


差唔多一個月一次,其實咁又次以黎佢都無俾一個明確既時間表~~


每一次佢都係話:"而家未係時候,唔會洗屋企既錢,但一定要買左樓先~"


安居先可以樂業,其實呢D我都聽到麻木哂..............


其實如果你問我,我覺得好多野都係佢要求太高﹗


試問我地而家2X歲,會唔會咁快有首期仲要同時夠錢結婚~~


2樣野如果要體面小小都講緊100幾十萬呀...........


可能一開始我鍾意呢個人已經係錯﹗


我好明白司棋話好想搵一個可以照顧到自己既人


我都好需要


而家既我實在明白得太遲..........


如果你問我仲愛唔愛佢,我會答你愛,好肯定


但原來愛唔可以解決哂所有野﹗


現實生活係需要好多錢﹗


其實佢覺得我迫緊佢,但同一時間我自己都好辛苦~~


我同自己講,而家要好努力咁儲錢﹗


錢儲左一定無壞~~


女人始終都要為自己打算﹗


始終只有自己最愛自己...........


沒有留言:

張貼留言