2011年7月16日 星期六

興趣發展: THAI BOXING

哈哈﹗我同個個人講我想去THAI BOXING但都無人信...........


其實好耐之前已經想試下﹗


因為跳舞節奏唔易跟、YOGA 又太打靜態.........


真係想學樣野好玩又強身健體~~


機緣之下見到同事有學,於是叫埋幾個人一齊試玩一次~~



呢4個同我一樣第一次試玩,其中3個學完都同我一齊繼續玩~~


因為我地去之前HAPPY HOUR左一陣,加上又要買毛巾,都遲左小小.........


人地熱身我地又唔識跟.........=.=


好彩之後MISS會先教基本 擺FORM,腳左前右後,分開同博頭差唔多,雙手握拳,左前右貼自己塊面


佢教左我地3種拳法,直勾同抽....


直就直出直收,節位打橫HIT個PAT~~


勾就難小小,抽就由下而上,其實都唔難掌握.....


不過要加埋對腳既MOVEMENT就唔易喇﹗


仲學左閃........



學完之後就同埋其他人一齊打下沙包.......


可能我唔夠用力,都唔係出好多汗.........


最後佢地做多次熱身運動~~


我地就影下相.........


一個鐘真係好快過呀.........



我地學完再報多一個COURSE........


希望好玩啦﹗


之後果2日JUSTIN都有扮沙包俾我練習,當然我無打到佢啦﹗哈哈........


流汗既感覺真係好好﹗


我都幾鍾意而家班同事,都幾好玩~~~


2 則留言:

  1. 減壓又修身一舉兩得=〕
    [版主回覆08/04/2011 17:25:00](Empty)

    回覆刪除
  2. halo~無意中見到你個blog!我都想學thai拳呀,唔知你係邊度學嫁呢?同埋幾多錢嫁?
    [版主回覆08/04/2011 17:25:00]KN boxing ~~$450 for 4 lessons~~

    回覆刪除