2011年7月23日 星期六

越南站餐廳@大坑

而家個BLOG好似週記咁呀.........


哈哈﹗公司忙,返到屋企想抖多D,星期六日又好多時出街......


好似今日咁就同JUSTIN去左旺角食野、行街、買野~~


而家好多野減價,不過唔知點解我無咩興趣買衫....=.=


佢就買左幾件裇衫﹗真係好抵


食晚飯仲撞到宇珊,好搞笑呀........


尋日HAPPY FRIDAY,因為成日響銅鑼灣都係食果D野,真係食到厭.........


於是又去大坑﹗其實大坑都唔算多野食﹗好多都勁細間~~


下次一於去天后試下~~



上次食過拉面、咖哩,今次試下個越南野..........


佢有2間,一間越南站一間新越........


因為門面,我地揀左越南站



JUSTIN叫左出名既蕃茄牛河~~


我覺得麻麻、牛肉無味~~



呢個粉皮勁呃錢,無料又無味..........> <


唔明點解響個餐牌係推介又有星



其實我好唔鍾意佢成日食食下飯傾電話~~


一傾就傾成幾個字﹗勁討厭~~


不過佢真係好多電話,永無放工.........



我就揀左蟹檬,反而呢個幾好味﹗


但應該好多味精,2個人食完都好想飲水...........


呢間服務真係一般,都無人幫我地加水﹗


其實見其他人食果D野好似OK,不過無下次LU~~


沒有留言:

張貼留言