2011年7月30日 星期六

Semi Buffet @ City Art 帝都 (餐牌篇)

上星期五放工又去食好野﹗是日揀左帝都CITY ART ($498 + 10%)


其實都幾貴﹗原本想試下Intercontinental,成$700一個人﹗下次下次先去試


justin生日去都好,不過唔想成日去食buffet~~



呢個係一個semi buffet﹗有主餐牌任叫,出面再有其他食物~~


呢篇講左主餐牌先~~


前菜total: 6款



後面係薄切牛生肉片沙律伴芝士


係阿輝叫既,唔知好唔好味﹗


香煎鵝肝配砵酒汁 (我地加加埋埋食左成20份都有﹗)


不過好奇怪,佢真係件件唔同,呢隻色既都幾好味﹗但係有d.........



佢地話果隻鵝捐左半個肝俾其他鵝wo~~


呢d真係太濃..........



阿拉斯加蟹肉伴香芒牛油果沙律~~


呢個好搞笑,我無諗過會係咁既樣﹗佢將全部野搞爛,再一層搭一層﹗


可惜我唔識欣賞~~


仲試左扒意式雜菜伴黑松露菌 (麻麻)



湯有3款﹗湯怪jutin一個人飲左4-5碗﹗


真係飲湯都飲飽哂﹗


左上:香草羅馬蕃茄湯 右上: 龍蝦湯


下: 海鮮甜酒忌廉湯配帶子


上面果2碗我都有試,個蕃茄湯真係幾好飲~~


驚太飽無人叫意粉 / 飯﹗total 又係6款~~



得justin 叫左個阿拉斯加蟹肉意大利飯


呢個都ok..........


到主菜喇﹗total: 7款 + 一款rib eyes + 一款黑毛豬~~



like~~



香煎美國珍寶帶子伴松露薯容配海鮮汁


個名真係好長,你見到碟野都唔知咩感覺~~


唔知點解呢間野既帶子都好唔掂﹗



香煎智利海鱸魚伴燒新薯及炒莧菜配牛油果汁


呢個好好味﹗



香草烤澳洲羊鞍伴意式燴雜菜配香草燒汁


呢個都好香﹗不過都係excelsior 正d~~


而家好似無得食喇~~~



成台都野食﹗


佢個環境都幾好﹗



美國黑豚肉豬柳~~



rib eyes~~


每件試左一啖~~


唔記得左咩味,不過應該唔係好出色~~



是日原來係阿輝同polly anniversary~~


哈哈﹗我地係電燈膽


沒有留言:

張貼留言