2011年7月28日 星期四

不是3分鐘熱度

隔左成10日先去上第2堂泰拳﹗上星期實在太支力唔想去﹗


搞到俾JUSTIN話我一定係3分鐘熱度~~


其實我真係有心學嫁,係成日都懶.......


估唔到星期3咁多人......=.=


今堂學左勾拳點樣扭腰~~


仲學左點踢腳﹗我覺得踢腳好難呀


先打橫隻左腳,右腳向上踢,同一時間右手要向下擺﹗左手護面﹗


如果踢左腳就快速交換前後腳,同一時間打橫右腳﹗左腳向上踢,左手向下擺~~


一個鐘真係好快過﹗


WARM UP 下、打下沙包、教小小新野、練下轉腰、做下體能....


已經好支力喇...........


佢地上星期買左手帶,我都諗緊買唔買好,如果買想一SET野一齊買﹗



相片COPY自: TWINSBOXING.COM.HK


拳套分2種,打沙包 / 打人


我諗住買其中一樣﹗唔會2樣買哂﹗


其實我心目中想要白色,手腕果個扣係粉紅色~~


可惜無呢個款



全對白色其實都OK,不過好多人都話會變黃........


黃左好核突JEI~~



成對黃色都幾SHARP~~


不過我都係想揀女仔D既色~~



係咪入面都係白色靚D呢............!!???


有時候做完運動,出左一身汗,感覺都幾正﹗


下星期又去先~~


沒有留言:

張貼留言