2011年7月30日 星期六

Semi Buffet @ City Art 帝都

講完餐牌既野食已經飽到咩咁~~



出面d野食都ok嫁~~



六款蠔: 不愛蠔的我食左一隻new zealand~~



即開即食,不過就會比較多人排隊,同埋一次只可以羅3隻......=.=



唔大隻﹗不過JUSTIN話味道幾好~~



海鮮類: 青口、帶子、蟹腳、蝦、脆螺、青口BB


我一樣食左一隻,蟹腳好好味﹗食左10條~~



沙律類~~


只係試左燒菠蘿﹗好味﹗



JUSTIN又係勁食火腿﹗



今次我最後先威菜﹗不過佢都唔多款......



好喇﹗到甜品類﹗


CAKE其實都係得4-5款﹗



呢D無試﹗唔吸引﹗



最開心係有得自己整窩夫~~



3分鐘之後食得﹗



唯一一個完整既CAKE~~



估唔到個布甸咁好味﹗


好愛MACAROON 咁多色~~


雖然味道唔係好好..........



last 再食多轉鵝肝~~



希望你地2個永遠都幸福啦﹗



多謝J Mouse 請我食大餐~~


張相係上次去浮羅交怡影到既,佢岩岩俾d浪打濕左個頭,副眼鏡、d牙同個樣好似老鼠,每次見到都忍唔住笑﹗


岩岩佢寫左封信俾我,整左呢個封面﹗


佢真係有將我既說話放響心﹗


其實佢呢排無做錯野,我諗上面既意思係呢一年佢令到我傷心難過~~


我知道佢已經做得好好﹗我會耐心小小﹗


i love you~~


沒有留言:

張貼留言