2011年9月24日 星期六

踩冰初體驗

 




打遊記真係用好多時間同精神呀﹗

寫返上星期果2次第一2次先~~~

第1次去試激光脫毛同第1次踩冰﹗

2樣野都好值得記低呀..........

去踩冰係因為之前見有個ELEMENT冰場既團購, $33 全包﹗

見未同J試過就忍唔住自把自為買左,去完日本返黎發現原來去到星期六~~

所以星期五放工就急急走左去玩﹗



玩之前去左THREESIXTY食左個BURGER﹗估唔到又幾好味﹗



食完野8點,岩岩撞正佢個剷冰時間,要等到8:30先入得﹗

先登記左,羅鞋,J: 38,C:36,我地2個隻腳會唔會太細呀~~~



團購人士一人一條手帶﹗



雖然佢連鞋都包埋,不過儲物櫃就要自己租,不過都唔貴 $10一個......

J 塞緊D野入去﹗



$10 FOR 1 次~~~

日本 $300一次﹗再一次證明香港消費平好多﹗



好喇﹗可以入去喇﹗

J話佢以前已經識,好彩,因為我完全唔識.........



佢一落去就好自然咁識滑,但我一定要企響果條邊~~

行左一陣,因為有一邊俾人圍住左做TRAINING,我地要由一邊去另一邊,無野扶﹗

果下我都幾驚,J 響後面推住我﹗成日叫我個重心向前,我真係差小小就跌落地〝好彩佢扶得住我﹗

真係估唔到踩冰係咁支力嫁﹗玩左20分鐘左右我D腳板同腳指輪住抽筋



呢個場有幾樣野令我不滿,太多人﹗

冰面好唔平,濕左就好滑,根本上連識滑既J都差D跌﹗

我呢D唔識既真係趴餐死...........



後尾搵到個方法就係扶住J個博頭,唔知點解安全感大增,就算出到去都唔係好驚........

就係咁,我地都滑左幾個圈




玩左個幾鐘又抖一陣﹗

呢SET係響日本買嫁,好鍾意,同埋好抵 衫+裙 $4300 YEN﹗



我地TOTAL 玩左個半鐘﹗

原來平時我地呢個時段係$1 = 1分鐘,我地玩左 90分鐘,租鞋 $10,所以 $33 都算抵﹗



當日仲見到好多得意既小朋友,有D響冰上面行下行下,有D跳下跳下﹗

不過最得意都係相入面呢個,佢係用單腳推企鵝﹗

同埋一跌親就訓響度唔起身﹗好好笑﹗SO LOVELY~~

下次試下同多D人去玩先~~~

沒有留言:

張貼留言