2011年9月3日 星期六

盛八拉面

星期五放工去左打拳,今次搵返再之前我覺得ok果個教練﹗

無上次學極都唔識咁唔開心﹗

不過上堂前肚痛,好彩打果時都無咩﹗

宇珊叫我不如唔好學,因為一打拳就唔舒服~~

未知﹗我而家想去日本前打多3次﹗打哂再諗~~~




打拳前因為要陪J去教協買野,於是同佢食野唔係同同事一齊~~

其實唔想學仲有第2個原因,而家5個人始終唔方便~~~

我地試左教協隔離果間盛八拉面,我既係豚肉,塊肉真係唔識欣賞~~

無味,不過個蛋都OK~~~




J既係龍蝦湯拉面,得2條蟹棒....=.=

味道OK,不過應該都無下次........

最大問題係間鋪太細,我地食得耐,D人出出入入....

黎緊都唔食日本野喇﹗留返個肚去日本 ^ ^

仲有9日JA﹗時間真係過得好快~~

而家連最LAST一晚酒店都CONFIRM左喇,住HOTEL WING~~

$780 per room per night~~

響sunshine city prince隔離隔離隔離隔離街﹗希望唔好好遠啦﹗哈哈.........

沒有留言:

張貼留言