2012年1月14日 星期六

乒乓球台上的決戰~~


自從聖誕抽獎抽到SET MINI 乒乓球之後我同J 耐唔時都會響屋企玩下~~~

為左增加刺激性,我地有時都會加注﹗

之前試過輸左要幫另一個按摩~~~

今次我地就用大戰決定HAPPY FRIDAY邊個請食飯﹗

其實次次開頭都係我贏佢幾分~~

不過佢真係好奸,開埋D "整鬼你波"

打落網彈過我果邊,見我左邊弱D專打果邊、見我行過左邊預備,又輕輕力打去右邊~~

奸到死﹗

所以到最後差唔多次次都係我輸﹗

佢一用奸招我就沉唔住氣,俾佢打亂左陣腳,呢方面我要進步下先~~~




原本都想同佢食好D,不過我見之前一個團購LUNCH 就黎過期要快D用﹗

好彩佢都話唔介意~~

是日我揀左吉烈豬漢堡﹗團購 $28 + $10﹗有包包、薯條、雀檸 + 炸姑~~~



J 就揀左安格斯牛 $28 + $15 佢加左芝士 @ $5

其實我未團購前黎食過, $55一個餐,塊肉大D~~~

不過2個人 $86 咁多野食,都OK啦﹗

仲有一個林太喇沙既團購要響3月前用~~~

下次我要贏﹗

其實平時食飯都係J 俾,佢贏輸都無損失GA WO....=.=

沒有留言:

張貼留言