2012年1月19日 星期四

Super Woman


因為得到SPONSOR,所以3月公司會有個大型CONFERENCE~~~

我心入面其實好開心,因為我一直希望可以有機會參與其中﹗

不過只係得返2個半月時間,真係好急趕~~

呢個亦係我最擔心既事﹗

星期2開完會,要即刻準備好多野呀~~

請SPEAKER啦、請PR、繼續搵SPONSOR啦﹗

好多好多野我都未做過,而因為公司新,第一年搞,就連可以參照既文件都無~~~

呢幾晚壓力真係好大呀﹗

加上媽咪上個月撞親隻腳,到而家都未好,醫生叫佢留院打吊針..............

估唔到會咁大件事,仲可能要做手術~~

一下子真係成個人都唔知做咩..........

不過估唔到我真係可以響3日入面趕起所有野﹗

放左工仲可以去探下媽咪~~

希望龍年之後一切都會順利﹗

大家都健健康康,開開心心~~

而我亦好多謝 J 響呢個時候忍受我,支持我﹗

我愛你

祝願媽咪早日康服﹗

沒有留言:

張貼留言