2012年1月25日 星期三

大年初二 @ 婆婆家






由細到大,每年我都只係見到婆婆一次,就係年初二

因為婆婆住響一個叫大朗既地方,由爸爸鄉下搭車要一個鐘~~

每年年初二,媽咪帶住一包二包、租架車就出發去婆婆屋企........

上年婆婆唔舒服,見唔到佢,整整2年無見喇~~~

見面前我知道婆婆眼睫毛倒生,佢自己亂拔,整到而家2隻眼都睇唔到野,雖然有哂心理準備.........

但當我見到佢,佢捉住我隻手問我係邊個,我講左幾次我個名,好似連耳仔都唔係好靈光........

果下我忍唔住........................

個心好痛~~~

希望婆婆健健康康,下年你就會食到我塊餅~~~



婆婆居住環境唔係太好,不過真係家家有本難念的經,婆婆成6個仔 女,媽咪話好多野都唔到佢話事~~~

佢可以做既就係每個月返去探下佢﹗



好驚自己又忍唔住於是就阿J 出去行陣,以前同D表妹好唔聽話,成日都爬樹~~~~



呢棵應該爬過~~~



其中一舅父屋企,3個舅父都住響附近,所以點解婆婆堅持住返果度~~~



D屋後面就係菜田﹗

自給自足~~~



呢一切響J 眼中都係新奇既~~~



食完午餐就同左表妹去市中心行下﹗

雖然叫市中心但都無咩變,我記得好多年前,婆婆帶過我黎呢度食面~~~



仲去左睇人打籃球~~~

都幾精彩WO~~~



食晚飯前仲去左附近超市,J 仲敢食街邊D小食~~~



勁大條鯉魚~~~




食完晚餐就返去塘廈果邊,我地又去拜年,之後見無咩野做,就同佢去左一轉超市.......


D賀年糖果堆到山咁高~~~



J 仲好有興趣睇D活生生既雞雞........=.=

佢話下年都會同我一齊返去,不過係派利是~~~~

1 則留言:

  1. 下年派利是?恭喜晒!!
    [版主回覆01/30/2012 21:26:07]希望一切順順利利啦!

    回覆刪除