2012年1月15日 星期日

陪IWIN 試妝 + 大都烤鴨



黎緊4月IWIN就要成為人妻喇﹗佢仲邀請左我做佢伴娘,呢個當然係我既榮幸啦﹗

上年9月陪佢黎試過一次妝+衫,今次因為時間關係只係試左妝~~~

今次呢個MUA 雖然細個D,不過感覺上岩FEEL D﹗

希望4月IWIN會靚靚啦~~~



試完妝J就黎左THE ONE搵埋我去食田鴨~~~

好搞笑呀﹗見到薯蛋頭展覽~~~



巴斯同WODDY~~



呢個公仔真係好UGLY呀~~~



點解J 無留意我條TIE 甩左..........=.=



之後就由THE ONE行去K11,BOOK左台6:30﹗

大都烤鴨 = 田鴨 (J 至愛)



原本佢想叫一隻鴨﹗2個人有無可能食得哂一隻鴨!!!!???



落ORDER之後好快就黎左: 小龍包 X4隻、龍井蝦仁、梅子鴨~~~

樣樣食物都唔錯,價錢合理~~~



等左差唔多半個鐘終於都出場喇﹗



賣相都幾好﹗係隻鴨唔夠熱~~



塊皮好薄呀~~



包完仲見到入面D料,不過好快就凍,下次要搵個蓋蓋住~~



包哂D料,加小小醬﹗其實都幾油~~~

不過J就勁愛~~~



一鴨2食,我地揀左二鬆炒鴨﹗

呢個勁濃味呀﹗佢係加入去個X子入面食既,食一件已經飽到咩咁~~



不過都幾特別~~~


2個人食左 $4XX,不過真係飽到咩咁﹗下次可以唔叫果個梅子鴨 / 二鬆炒鴨~~~

之後J就去同同事唱K,我就返屋企LU~~~

沒有留言:

張貼留言