2012年1月24日 星期二

大年初一



J 第一年跟我返大陸拜年﹗

我地同完J 屋企人食完晏之後就出發上去~~

爸爸係廣東塘廈人,塘廈位於章木頭附近﹗

上去我地揀左搭火車,再響羅湖轉巴士~~~

原來火車上羅湖響上水出一出,會平勁多,一個人平成$10.........

不過過左關估唔到等成半個鐘先有巴士,搭巴士又一個鐘,之後因為無散紙搭左的士﹗

上到去已經差不多6點喇~~~

媽咪買俾J 既新拖鞋真係好型呀﹗

之後即刻就打邊爐~~~

勁多野食呀,d丸又好味又平,勁大盒肥牛都係rmb 35~~

食完真係成個人暖哂~~~



食完之後就去左附近親戚屋企拜年,一家坐半個鐘都已經差不多10點﹗

細佬帶左我地出去威~~~

先去唱k~~~



大陸唱k原來一間間房計錢,如果人多真係幾抵,我見佢一間房都係rmb 98,d野食就去小食部買~~~

唔好睇小,d歌勁新~~~



touch screen 點歌~~~

阿jay d 歌好齊,仲齊過香港~~~



果晚total 有8個人,有3個人唔飲,另外果5個男人飲左2打.........=.=

細佬個fd有車,真係勁方便,而家大陸人真係有錢左好多呀﹗

我唔排除有d大陸人真係好無禮貌、無咩公德心,但係我相信唔係大部分都係咁........

就正如香港都有人好無公德心,只係無俾人報導出黎~~~



唱完k 仲去左隔離間bar,呢d場應該好新~~~

不過真係太多人食煙............=.=



台上面仲有人跳下舞,DJj打下碟~~~~



J 話係一個唔錯既體驗~~~



玩到差唔多2點就返去喇,因為第2朝要一早去婆婆度~~~~

J 真係一個好CAPABLE既人,連細佬D朋友都好鍾意佢.......



下次有機會再一齊玩~~

沒有留言:

張貼留言