2012年1月8日 星期日

沙田 X SNOOPY X 星光匯演


聖誕前J 已經話想同我去沙田睇果個星光匯演~~~

見呢個星期6無咩野做咪過去睇下﹗

自到4樓RECEPTION羅左7:20既飛~~~

呢排佢好迷SNOOPY FAIR,我地順道參觀左一轉,參觀前仲買左飛睇<<龍紋身的女孩>>

行程真係好豐富呀﹗




SNOOPY THEATRE~~


又唔記得佢叫咩名喇~~~




上次黎已經係幾年前同EMILY一家,好似好多野都唔同左﹗

上次無呢D公仔~~



勁LIKE 呢個公仔﹗好可愛呀~~



心心



SNOOPY 合隻黃色好靚,影相好SHARP~~~

好多小朋友~~~



YOU CHARLE BROWN TRY ONE~~



呢個位必影,不過有個大舊衰,仲要叫我唔好影佢,呢D係咩怪獸細路...........=.=



BUS



哈哈﹗



我地係大細路﹗





SO CUTE~~


OPENING HOURS~



下一站龍紋身的女孩~~



睇完戲岩岩夠鐘睇星光匯演~~~




我地早5分鐘去排,入面已經一堆人,我地揀左近門口既位置﹗

最緊要前面無人~~~



等待中既無聊試拍~~~

好鬼呀﹗



開始先係4分鐘表演,再有4分鐘影相時間﹗

當然我地唔會理咩表演咩影相時間啦~~~

一開燈就成個場藍哂﹗

之後有D燈閃下~~



中段會變成咁,其實呢個靚D,同=後面既玻璃屋好夾~~~



睇左之後發現我地企既位置唔錯,太中間反而影唔到全景~~~



哈哈...肥仔~~~



點點樹~~



又影到呢D OUT FOCUS既相!!!???



睇完就去隔離影左陣相~~~



免費唔洗錢黎睇下都OK~~



門口既聖誕裝飾,仲有勁多人影相~~~



一出門口已經有2-3間餐廳, J 揀左我鍾意既芽莊,之前響灣仔返工成日食~~~

必叫蟹檬~~~

仲係好好味呀﹗



J 揀左咖哩蝦 + 蒜蓉包包~~~~

點解個咖哩咁水嫁???

好彩味道OK,D蝦都幾新鮮,包包好味﹗

滿足完就行左一陣一田,行程真係好豐富,不過超支力呀~~~

沒有留言:

張貼留言