2012年4月26日 星期四

首爾秘密求婚之旅2012 DAY 1B



不知不覺已經係首爾時間4點,我地出發食第一餐飲明洞



響明洞我MARK左幾間野食,景福宮、那度香、同全州會館

J 揀左石頭飯~~~


我地揀左一個海鮮餅,一個鮑魚石頭飯﹗

前菜SSS,唔知點解今次去韓國發現D前菜唔同左,我地去親間間都係呢D,無左我地最愛既魚仔~~~

除左泡菜之外仲有碟紅色係魷魚,呢個幾好味﹗




海鮮餅,無咩特別﹗

如果你食過香港蠔餅一定鮮過佢.........



鮑魚石頭飯,其實只係加左幾片鮮鮑魚,味道OK,鮑魚都幾好味﹗



過左2日後,J 居然話下次黎會再食返石頭飯﹗真係咁好食



原本我想去汝矣島先,不過佢好似好想行明洞,行到唔捨得走,搞到要賞夜櫻~~~

我地一邊行一邊再掃下街﹗

其實明洞街頭好多野食,串燒、魷魚、粟米、腸仔、年糕............


原來4年半前我地都黎過,當時好似得2個鐘,行得勁急,今次我地住附近可以日日行﹗

我地唱左 HKD$3000 x 144 --> 432,000 won

不過感覺上明洞唔算太多野,我只係掃左d skin care﹗


之後就過去汝矣島喇,一出地鐵已經見到好大棵櫻花,滿開真係好靚﹗


網上面話向2號出口,往國會議事堂正門方向步行約五分鐘,我地唔知方向,跟住人潮去,呢度應該係汝矣島公園~~~



由於唔多識路,又支力,我地跟人坐左響公園入面,只係見到一排櫻花,都有小小疏落﹗

當時我都懷疑係咪真係呢度~~~

不過又ok 多人,所以真係唔知,之後仲見到議事堂,所以應該行岩方向,不過同我網上睇d相唔同...........




有好多人踩單車,我都好想租一架,不過唔識睇韓文﹗


每日必做既就係執櫻花,不過佢地真係好易殘,未返到酒店已經不似花形....=.=



用我地d機仔真係好難影到靚相,特別係夜晚﹗

所以當晚既舒服同美景好難表達到出黎﹗




雖然只係公園既一角,不過都有好多櫻花﹗


之後見到lily (eugene 韓國朋友),佢話我地只係行左公園,而汝矣島最出名既輪中路,我地應該無去到﹗

不過算啦﹗果晚真係好支力~~~



其實櫻花係無味嫁~~~~



圍繞左公園一圈,已經好支力,好想搭車,不過唔想行返轉頭﹗


之後向議事堂再直行,見到好多又高又大既櫻花,加埋黃色燈靚好多﹗


研究下點租車﹗


呢個就會議事堂,我地見有地鐵就入左去﹗

原來我地行左去9號線既國會議事堂站~~~

唉﹗真係totally 唔知自己去左邊........=.=



咁支力應該第一時間返去訓,不過J 仲想行超市﹗第一次去位於首爾站LOTTE MART~~

已經唔記得我地係響邊度轉車喇﹗

當時已經係首爾時間10點,超市收12點~~~

最LAST一日我地都黎左掃貨,半個鐘買哂所有手信﹗


溫室菜﹗



超市比我想像中細,我地行左一個鐘左右就走喇﹗


買左D呢幾日會食既宵夜同埋水,終於都返酒店喇﹗



唔知點解仲係唔係好肚餓,2個人叫左個KIMBAK 紫菜卷黎食﹗

真係好好食,我地差唔多每既都買一條黎食 1000won 抵食~~~~


入面都有幾多料,好似日本壽司,我都係鍾意呢D清野﹗


每日除左KIMBAAK之外仲有就係士多碑利,呢度係半盒,真係好香又甜~~~

一盒只係 5000won,好抵﹗



每日半層


我地仲買多左個CHEESE CAKE,細細個叫做慶祝ANNIVERSARY 啦﹗

終於都打完DAY 1,我真係好長氣~~~

1 則留言:

  1. 韓國買生果真的不容易,我上次去首爾要到第三天先在超市買到,特價的青提子也不便宜但非常甜美~
    [版主回覆04/30/2012 09:54:01]我見到明洞、東大門街頭都有,我第1日已經響明洞街頭買左,之後就響超市同埋東大門街頭買~~~

    回覆刪除