2012年4月22日 星期日

秘密求婚

終於都返左黎喇,成個TRIP都充滿驚喜,好多個第一次﹗

第一次餵海鷗,藍天白雲+上白海鷗感覺好正﹗

第一次賞夜櫻 @ 汝矣島,雖然我去錯左地方,不過櫻花一樣美﹗

第一次見到櫻花雪,場面真係好震撼,拍左個好正既VIDEO﹗

第一次2個人食一隻皇帝蟹,鮮甜無比﹗

第一次食生八爪魚,其實真係有D得人驚,不過一生人總要試一次﹗

最最最最重要係...............第一次有人同我講 " 嫁俾我﹗" 果一日既場面,真係畢生難忘~~~

遊記慢慢打,不過我先要好好記低呢個咁特別既求婚記﹗

2007年4月21,J 同 C 決定拍拖﹗

2012年4月21日,J 同 C 決定要結婚喇~~~

5週年既朝早,首爾天氣好差,明明前4日都好好天,但係就係呢一朝橫風橫雨﹗

我地9點起身,可能因為落雨,我唔係好想太早出門,所以懶懶閒,最後差不多10點半先出門口,J 一早決定呢一日上去南山首爾塔,酒店位於纜車站附近﹗

我地問酒店借左2把遮,其中一把未去到纜車站已經吹到變哂形,可想而知係幾大風大雨﹗

我半身濕左,又凍,上到纜車站點知因為太大風停駛,唯有搭巴士~~~

咁大雨,真係咩心機都無哂﹗

上到去J第一時間帶我上去瞭望台,其實當時咁大雨,我真係好想抖下,等個身暖D﹗

點知J 話佢肚痛,要去洗手間,叫我響呢個橫風橫雨既瞭望台等佢,唔好走開~~~

其實我FEEL到有小小怪,點知一等就係15分鐘都仲未有人返,我真係好凍,瞭望台上面好多鎖好靚,我影左D相,最後真係頂唔住落左樓下﹗

果一下我有諗過佢會唔會係響TOILET 度寫野落個鎖度,之後等佢乾~~~

我響樓下果層既一條柱隔離企住,太大風有野擋一擋會好小小﹗

之後又過左一陣,我見到2個好熟悉既身影,EUGENE 羅住部機拍緊野,而J就換好哂衫,靚靚仔仔咁............

我真係俾佢地嚇左一跳﹗

佢手執鮮花同介指,一邊行過黎,一邊唱住 "我愛你、愛著你就像老鼠愛大米,不管有多小風雨,我都會仍然陪著你,我想你、想著你,不管有多麼的苦,只要能讓你開心,我什麼都願意,這樣愛你﹗"

其實我已經忍唔住喊到咩咁............

之後J 同我講 " 我不但要你成為我的女朋友,希望你成為我老婆,一生一世照顧你......................嫁俾我﹗"

中間果部分我唔記得喇,因為我已經成個人唔知點咁﹗

當我見到佢跪低,我喊得仲勁,當時真係好想講 "OMG"

我輕輕點左頭﹗

之後佢就將介指套入我隻無名指,開頭佢套右手,但佢買果個SIZE係左手﹗

好彩真係戴左手,哈哈............

就係咁我就成為準麥太喇,真係好感動

之後有人走過黎恭喜我地,同埋問我地係果香港人﹗哈哈﹗好爆笑﹗

其實我之前都覺得佢有小小奇怪,整下我手上面隻介指,有時又唔知約左D同事去食飯但去足一日.............

不過我同自己講唔好期望太大,因為上年我同佢去浮羅交怡,住REBAK ISLAND 果晚佢好想食沙灘晚餐,我都以為佢會求婚,點知最後都係無,所以無期望無失望~~~

雖然我覺得佢有小小怪,都叫有小小心理準備,不過原來真係發生緊既時候,真係會成個人失控﹗

EUGENE 幫我地記錄左人生呢個咁重要既MOMENT~~~

J 事後話我知係佢請EUGENE過黎拍野,一生人一次要好好記低,WOW~~~~


EUGENE個PACKAGE 仲貴過我地果個﹗J 真係好落力,洗左好多錢,叫我如何唔嫁俾佢﹗


原來EUGENE一早(7:30)黎左,佢足足等左我地3個鐘﹗D花、衫、鞋都係佢幫手,頭先我地一黎到,佢搵唔到EUGENE 所以搞左咁耐﹗

最後我問 點解會揀老鼠愛大米呢首歌﹗

因為佢係J MOUSE,又係上次同佢去浮羅交怡,佢俾D浪衝到眼鏡歪左,個頭散哂,眼耳口NOSE變哂形,我咁岩影到佢呢個樣,之後佢就成為左我既J MOUSE﹗

J MOUSE LOVES ME~~~~

WOW~~成件事真係好似發夢咁﹗

我愛你



5 則留言:

  1. 恭喜晒!加油!
    [版主回覆04/24/2012 12:34:58]哈哈﹗多謝~~

    回覆刪除
  2. 編排好有心思,妳兩個已證實打風打唔甩

    咁Eugene一個人只逗留首爾一兩日?
    [版主回覆04/25/2012 10:12:45]係呀﹗我真係好感動,佢留左響首爾4日,星期六求完婚之後我地就一齊玩,之前果2日佢就自己買下野準備下D花呀咁.........雖然呢個唔PRO 既攝影師有D貴,不過真係好開心~~~

    回覆刪除
  3. 真係好sweet呀!!!
    恭喜晒你呀!!
    [版主回覆04/25/2012 11:23:30]哈哈﹗多謝﹗

    回覆刪除
  4. Sweet sweet~~恭喜哂~~
    [版主回覆04/27/2012 11:42:24]多謝~~~

    回覆刪除
  5. good ! 恭喜哂 ! congratulations
    [版主回覆04/30/2012 09:54:42]多謝~~

    回覆刪除