2012年4月7日 星期六

STONE GRILL SEMI BUFFET @ 君好扒房



剪完頭髮同左J & EUGENE 去左灣仔,唔知食咩好,於是提議食SEMI BUFFET~~~

見之前個同學好似好得意 & 好味﹗

地點係位於南洋酒店2樓既君好扒房~~~

環境比想像中細﹗







SEMI BUFFET 頭盤有不同種類菜、青口、蝦、水果..........

個樣都幾唔吸引嫁,可能因為我地比較遲到,9點先開始食,人地收10點﹗都有小小急

J 食左蝦、我就食左菜~~~




另有幾款沙律前菜、煙3文魚、火腿~~~

湯同包包﹗

見到得咁多都有小小失望~~~

不過今次主角係石燒﹗


除左頭盤之後會有一杯餐前一杯餐後飲品﹗

學人叫左一杯白酒,不過飲左一啖



每人都有松露蒜蓉包,不過蒜蓉好大陣味,唔係好食到松露味....NO GOOD~~~




登登....主角出場,我叫左個西冷 + 龍蝦尾 ($340)

J 叫左肉眼,EUGENE 既係黑豚豬 ($280)

佢會將D肉放響舊超熱石上面,之後你要一分鐘轉一轉,同埋佢無任何調味,你要一邊加SALT 一途加PEPPER

仲要影相好忙﹗



一人一圍裙,真係幾好玩嫁,見住佢轉色、慢慢熟﹗

好快就6分鐘~~~~




好靚仔呀﹗

龍蝦尾就要耐D,10分鐘~~~


轉哂橙色喇~~~

J 果件肉質比我果件軟身,好味好多﹗可能我果件OVERCOOK 左﹗

不過龍蝦都好鮮﹗

(PS: 新髮型影都OK,希望洗多2次會自然D啦﹗)



之後試左小小甜品~~

個CHEESE CAKE 唔錯﹗


一杯杯既就食左燉蛋,下次要早D入場,唔好食得咁急先﹗

有機會都會再黎食~~

沒有留言:

張貼留言