2012年4月29日 星期日

Iwin 結婚了; 第一次伴娘


未打完旅行BLOG,不過有一件開心事一定要UPDATE~~~

好朋友Iwin 星期六終於都擺左酒喇﹗

當日我6點就要起身,6:45點出門口,哈哈﹗不過我發現自己太早到,都無咩做﹗都係要等個化妝師搞掂先可以幫我整頭,化妝~~~

好快攝影就到,影下VIDEO、相就係咁已經9點,玩新郎

我地玩左4個GAME,簽名,吹蠟燭,華麗明星賽,同愛的宣言﹗

我係負責果塊愛的宣言板,好彩我堅持一定要羅去印,因為出黎效果好靚,我自己都好鍾意..........

玩完一大餐之後就要斟茶之後去男家﹗

當日好多金、金光閃閃,雖然我要負責點金,不過其實我都係唔係好記得.....=.=

去完男家就去教會,因為唔夠時間只係可以食小小飯盒﹗

2-4 係行禮,好彩我都可以住一陣,因為當日條裙太長,我要著對超高既高爭鞋~~

行上行落,都真係幾支力.........

成個儀式都好莊嚴,亦都好感動,YVONNE 仲忍唔住攬住我喊~~~

最後5點就到酒店: 帝苑﹗

去到又換衫,之後影下相,成晚都忙住換衫,執衫,睇金,雖然支力,不過真係一個好好既經驗﹗

其他人話D食物好好味,不過我只係有機會熱食2味,凍食3味﹗

哈哈﹗睇住自己個好朋友咁幸福,真係好開心,星期日就要訓返足一日補數~~~

祝願IWIN 永遠幸福快樂﹗

沒有留言:

張貼留言