2012年4月25日 星期三

Hill House


酒店位於會賢站,離首爾站一個站,都幾方便﹗

1號出口沿右手邊條路上,經過REX HOTEL,繼續向上行,好快就會見到佢個牌,轉左就到~~~

我就覺得位置幾好,行10分鐘到明洞 / 南大門,地鐵5分鐘﹗



我地個平PACKAGE係住BASEMENT,其實我感覺都OK,因為一光我就醒,BASEMENT可以訓得舒服D﹗

EUEGEN 原來住我地樓上,不過我完全唔發覺,J 話佢個TOILET比我地好,同埋有WINDOW,不過就貴好多......=.=

住左5晚都幾乾淨﹗



間房夠大,J 每晚返黎第一件事就係開電視﹗


咩都有齊﹗

連GEL 都有...=.=



係洗手間差小小,不過都比UJIRO好,起碼大唔會整濕..........


仲有頂頂花曬~~~~

我自己就覺得價錢合理,位置OK,不過下次應該都會試下第2間酒店﹗

我地PACKAGE $4500,扣左$3200 機票,間房 5晚即係 $2600,1晚500左右,我覺得算係咁............

放低行李抖左一陣就出發去明洞喇﹗

沒有留言:

張貼留言