2012年4月7日 星期六

整頭髮 @ Kln Bay



放假第一天,我終於忍唔住去左整頭髮~~~

因為之前髮型師水準不停下降,黃大仙果個又好唔掂,於是去左朋友介紹既九龍灣整~~~

J 仲唔知點解陪左我去整,一等就係4個鐘﹗辛苦了



去之前食左德福面屋一平安,我以為同SOGO 樓上既面館一平安同一間,不過食完就知應該無關係~~~

呢間無論味道、價錢都差好遠﹗

2個人一人叫左一個SET,有細面同細飯~~~

我果碗豬骨、J果碗醬油﹗



唯一OK既係個豬扒飯仔,個咖哩咩都無,得D咖哩同薯仔﹗

我地叫完1分鐘,佢就轉左TEA MENU,野食一樣,不過平好多

今次整頭我一開始已經同個髮型師講我有咩唔鍾意,咁佢都叫做有小小跟住,唔會好似黃大仙果個整到最後先黎講2句,仲要話" 你想整D頭唔係電嫁,要吹﹗"

有一下好想打佢

雖然最後個OUTCOME我都係覺得麻麻,不過我會俾多次機會呢個髮型師﹗

希望個陰快D長~~~

下一站: STONE GRILL SEMI BUFFET @ 君好扒房

沒有留言:

張貼留言