2012年5月1日 星期二

首爾秘密求婚之旅2012 DAY 2



零晨機完加上行足全日真係好支力,所以都訓到幾晏﹗




12點半先離開酒店~~


第一站明洞午餐﹗



食到第2日我已經想食清D,於是揀左粥鄉~~~

響景福宮隔離,其實都幾遠﹗



一人叫左一個粥,我係雞,J 係牛肉﹗

韓國D粥好杰身,J 話唔係好習慣~~~




食飽飽去下一站: 慶熙大學~~~

響地鐵見到D CUP CAKE 好靚,一人買左一個去到當係茶點﹗


我揀左野莓,J 揀左DOUBLE朱古力﹗


好快就到回基,1號出口落天橋順住條路,行左幾個街口,我地都唔知行得岩唔岩,問人原來下個街口就見到大門﹗


呢個就係大門,我地響門口食左個雪糕,之後入去喇,響門口見到咁多櫻花,心情真係幾興奮~~~



門口2旁已經好多櫻花,不過都好多車,人都唔小,真係唔明點解外國D U 可以咁靚﹗


我地其實唔知行去邊,總之見到靚花就影~~~



有小小吹雪,已經好開心,其實係J 撞人地棵樹........

不過真係感覺好正﹗

估唔到聽日去兒童大公園遇到大雪,感覺真係好奇妙呀﹗


唔知係咩黎~~~



沿住呢條斜路上去﹗


真係成個天都係櫻花~~~



好彩有買呢支自拍好幫手,呢D靚相全靠佢~~~~


其實 J 影相D角度真係............


不過感覺上呢度D櫻花比較白~~~

我心目中係應該粉紅色......=.=



之後上到一個地方有D 地方可以坐,我地就食TEA~~~




感覺真係好RELAX 嫁~~~~


美景美食~~~~

我仲記得個蛋糕係咩味


唔知點解好多中、小學生,一個個家庭黎呢間大學﹗

唔通OUTING 黎去大學參觀?? 定係黎賞櫻???


其實當日天氣都幾熱,不過夜晚會好凍,要羅住件褸都幾麻煩~~~



沿另一邊落去,哈哈﹗好靚~~~~


成個天都係~~~



做作~~~


終於都見到呢個位喇﹗

好多人影相~~~

D人見我地用支棍自拍都忍唔住望下﹗



噴水池~~~

後面唔知係咪圖書館~~


超級滿開~~~


影左好多張相都好鍾意~~~~



之後向"教堂"方向行~~~


歐洲!!!???



好鍾意呢個位﹗

好似影婚紗相咁~~~


後面就係"教堂"喇.........



又黎玩景深,次次影完都好鍾意~~~~


好想知呢座好似教堂既地方係咩!!!??

唔係響入面讀書掛~~~~



真係好熱,我地連行都唔想行~~~~

太陽仲好猛,曬到濃左~~~~



又沿唔出去﹗

好快就離開喇,不過好明顯同我地頭先唔同路~~




J 照行,去左D 好民居既地方~~~



再行多陣,終於都忍唔住問人地鐵點行﹗

又學識多個站既韓文~~~

不過D人話好遠,叫我地搭2號小巴,又膽粗粗跟左人上車,人地落車DOO CARD我地又跟﹗

原來係有轉乘優惠,我地搭完小巴轉返地鐵,2程加埋都係1050WON,即係果程小巴免費~~~

其實小巴都幾易搭,韓國D路都唔難搵~~~


好快就去到東大門喇﹗

DOOTA,第2次黎喇~~~~

我行左一陣見D野都貴貴地,於是去左HELLO APM~~



日落@東大門

仲響TONY MOLY 買左一大堆蝸牛MASK、TONER、LOTION、精華,響韓國用真係幾好,因為韓國好乾,不過返左黎就覺得油左D,等冬天再羅出黎用~~~



夠鐘食晚飯,揀左陳玉華奶奶一隻雞﹗


門口已經好多人喇﹗



阿姐俾左個號碼,不過唔知幾多號、又唔識聽~~~

好似係6號!!!!???


佢有2層,所以好快就入得喇﹗

我地叫左一隻雞同埋年糕~~~


阿姐就係用呢把交剪好輕易咁將隻雞分開左﹗

我扮下野JEI~~~~


應該1X 秒已經分開哂﹗


變左咁~~~

D人倒左勁多KIMCHI 落去,其實加左KIMCHI感覺幾得意﹗


之後加D醬、鼓油、魚露點雞,不過真係唔想食辣,我地連KIMCHI 都用水洗一洗~~~

熱辣辣,味道OK﹗

不過之後幾日唔知點解感覺上都係食返呢D味.........=.=



其實呢度有D難搵,我地都係撞彩搵到﹗

就係呢條巷入去~~~




夜之清溪川~~~~

食完差唔多9:30,我地去左批發果邊睇下有無野可以買﹗




最主要行左U:US、NUSSON, U:US 我睇岩左幾樣野,D牌子係DOOTA 果D,不過平好多﹗

DOOTA 一件可能4萬,不過佢3萬﹗

J 睇中件褸,DOOTA 9萬,呢邊5萬,可惜佢好多都唔肯賣一件,最小2件,所以真係好撞彩~~~

最後我咩都買唔到,J 買左條褲﹗





返到酒店又係每既必食KIMBAK、紫菜~~~

香蕉奶感覺上味道有D假,2款都係飲左2啖就.............

1 則留言:

  1. 我上年深夜去"陳玉華一隻雞"跟著地圖資料都唔知怎樣去,最後要女友問途人帶路先找到
    [版主回覆05/04/2012 10:02:01]我果本旅遊書連介紹都無,我都係靠網上面D文字,同靠我地自己先搵到﹗不過下次我未必再去食﹗哈哈...........

    回覆刪除