2012年5月11日 星期五

首爾秘密求婚之旅2012 DAY 4 - 3清洞



其實旅遊書對於3清洞介紹好小,我特別做左小小網上RESEARCH﹗

不過原來去到都係唔識路..........=.=



因為行景福宮都已經行到支力支力地,所以又諗住搭小巴,見到架FREE SHUTTLE﹗

不過等左一陣都係無車,於是我地上左架小巴,其實響小巴上係唔知自己響邊,只係知大約位置,之後突然就落左車......




我地就響呢個位落車,好大間哈記,好特別既DESING~~~


因為知道D景點都係內街,所以我地行行下又轉入去﹗

不過不停發現係死路,行返轉頭~~


行行下見到綠野仙蹤間COFFEE SHOP﹗


鐵人仲請我地入去坐,不過我地趕下場~~~



其實3清洞真係一個好遊閒既地方,超多大大細細COFFEE SHOP~~


牆上的櫻~~~



其實出入都幾唔方便~~~


之後突然有條巷可以上去內街,另一片天地﹗

不過如果你而家問返我點去,我未必行得返條路



手繪3清洞地圖~~~


因為唔太認得路,所以都係人行我地又行﹗



又見到果片櫻~~


上到一個位好多呢D韓屋~~

應該差不多到達果個影相位~~


ALL'RE 韓屋,其實佢有號碼,不過我真係唔識睇﹗


終於見到雜誌果個影相位~~


好鍾意呀﹗扮哂野.......



D人見到我地支自拍棍都好有興趣~~~



之後順住行返落去﹗

哈哈﹗其實呢度都幾無聊,如果你有時間先黎影張相啦~~~

( 露左支棍TIM..........=.=)



望上去........


好喜愛佢地響自己個花園種松樹,好清雅~~~



見到D 的士突然諗起佢地點泊車.........=.=


應該係有錢人先可以住呢D屋~~~


有左支棍影相多左角度~~~



我地終於行返出去大街,見到間COFFEE SHOP入去飲杯﹗



環境好舒服﹗



不過呢杯野都幾貴 $6000 WON﹗
 


之後見到D 流動INFORMATION,即刻問佢點去食年糕鍋(國語)﹗


跟住佢講既路線,而我又認到條天橋,所以好快搵到喇﹗


叫左海鮮 +芝士~~

好大鍋,我地仲叫左炒飯...好大食呀﹗


不過佢味道都幾好,唔太辣,好開胃,其實我地無咩食慾,但都KO 左﹗



食到底佢會幫你炒個飯﹗呢個飯好好味﹗


其實只係D汁加左飯同粟米..........


呢餐勁平,13000 WON﹗食到2個人飽哂﹗如果你去開附近可以一試~~~


之後我地又返去東大門,今次又行左DOOTA,HELLO APM,原本覺得HELLO APM 都麻麻,不過一上3樓就覺得好岩睇﹗

TOTAL 買左7樣野﹗(我諗應該2個鐘之內﹗)


M字果個商場,4年前行過,感覺麻麻,所以今次都無去﹗

之後又轉戰批發~~

死心不熄J 又去U:US問多次BOOMING,點知個SALES 黑我地面﹗

因為唔餓,所以掃左小小街邊野﹗

韓國魚蛋,D人又點醬又飲湯,不過我地就咁食都OK,我覺得幾得意~~~



之後仲去左APM 同APM LUXE~~

APM都幾多男仔野,不過無J 心入面果件褸~~~


APM LUXE就好細,感覺上高級小小,因為我已經SHOP夠,所以都無專心睇﹗


最後食埋串腸仔就返酒店喇﹗

好我意,其中一條係年糕腸.........



SHOW D 戰利品啦﹗

J 買左2條褲,一件褸、一件裇衫~~

條藍褲就係響DOOTA 要5萬,響U:US 只係3萬~~~


我就買左呢堆

4裙3衫1褲勁抵~~~

終於都打到我地5週年紀念求婚既

1 則留言:

  1. 當地賣的男裝普遍一開價便趕客
    [版主回覆05/12/2012 22:35:10]我都同意韓國男裝貴!我果堆平均一件百幾,佢一件衫成三百,件䄛九萬won!不過響u us 見到賣五萬,可惜唔零售!購物始終係女人專利

    回覆刪除