2012年5月29日 星期二

煮飯仔



其實自從而家個姐姐黎左之後,野食OK左好多,我地就好懶喇,應該都有大半年無入過廚房﹗

平時就咁叮返熱姐姐準備既野食唔算啦~~


我地先係去士美飛路街市源成興食午餐,再去西寶城買送~~~

我叫左大支話梅樂,J 就飲奶茶~~


佢既快餐A,有奄列 + 餐肉﹗

J 問我點解餐肉都好食過人!!!>??因為人地用好多油真係煎到好香~~

個奶油豬今次差左,不過都好好味﹗


我仍然迷戀雞亦米粉+炸菜~~

不過今次好似差左,下次都係食返炒野﹗


我地買到一大袋送,是夜整左帶子蒸豆腐(豆鼓醬TOPPING)、帶子炒西芹、仲整左個韓式燒肉包﹗

我地用生菜包住煎好左既豬肉,加埋小小韓國豆瓣醬,真係好好味~~~

其實我都好驚會食到肚痛,不過最後都無事﹗D生菜用SALT 同水浸左個幾鐘﹗


菜 + 肉 + 飯 + 魚仔 + 醬 = 超級美味﹗

沒有留言:

張貼留言