2012年5月20日 星期日

怪誕黑家族 (Dark Shadow)

我同J 去完九展,之後就過去MEGA BOX等睇戲﹗

估唔到MEGA BOX 都咁多人睇,我地睇10點先有位~~~

先醫左肚 @ RISO


我一見到已經唔想食,點知味道又幾唔錯WO~~

特別係D PIZZA,我唔愛PIZZA但都覺得好好味﹗


見仲有時間去左打機,呢間機鋪係我去過最空氣清新、最乾淨而又最平既~~~

我地玩賽車都係 $1

玩左幾次唔同款既賽車,因為太耐無去呢D機鋪唔知新定舊,不過我覺得乾淨緊要D~~


呢個GAME好好笑,用D 波波掉個SCREEN,有不同TASK,1: 掉中D煙花等佢爆,2: 掉爆玻璃 3: 掉中條龍等佢食唔到個上面既肉

我地好渣,玩左2次都係玩到TASK 3 就GAME OVER

我地 1X 蚊已經玩足半個鐘,好低B~~



食完玩完係時候睇戲喇,真係好耐無睇 TIM BURTON 同 JOHNNY DEPP 喇,如果有睇開之前既戲都知大約佢地搞咩~~~

睇完都真係有丁丁失望,因為成個故事真係好弱,愛一個人果種佔有欲,同又愛又恨果重感覺,唔強烈﹗


好彩仲有DEPP DEPP,佢真係好型﹗

1 則留言:

  1. $1舖賽車真係幾平,下次去玩下先~
    [版主回覆05/28/2012 09:55:20]除左平最緊要係好乾淨呀﹗

    回覆刪除