2012年5月7日 星期一

我的好同事


追BLOG都算係追到咁上下,UPDATE到差唔多喇

星期六同完J睇戲,約左同事邊爐之後唱K,慶祝CLAUDIA 同LOK 生日,真係好熱鬧﹗



我地先去DENIEL屋企打邊爐,得我同DAN 2個準時5:30到北角,先去買野﹗

我地買哂野,其他人差唔多6:30先到~~


好彩無買海鮮,因為廚房只係夠一個人企,大部份野都係我負責洗~~~


是夜係有主題既 < >,MANDY戴左套3眼仔衫黎換,FIONA就有MINI 耳仔,CLAUDIA 扮貓~~~

BOBBY 個鬆弛熊,同刀仔果女僕造型應該唔關事﹗


FIONA 果個假髮係CLAUDIA 既,都幾搞笑~~~


怕羞刀刀~~


豪放刀


仲有刀刀偶像EUGENE~~


我對耳仔應該都係貓貓,都係問CLAUDIA借既~~~


SO CUTE CLAUDIA


BOBBY突然好唔型~~~


始終都係MANDY 最型~~~


仲買左CAKE~~~

HAPPY BIRTHDAY~


其實EUGENE 都算係筍盤~~~


鏡頭一轉就去左唱K~~~

多人好多﹗


另一位生日女生: LOK LOK~~


HAPPY BIRTHDAY X 2

當晚我地10點半先去到,佢地唱通頂,不過因為我答應左1點要返到去陪J 睇埋車路士下半場﹗

所以我12點就走左喇~~


CUT 第2個CAKE~~~


好光~~~


我只係飲左半杯香檳,半杯FRUIT PUNCH~~


其實我真係幾LIKE呢間公司既同事﹗

不過飲酒都係唔好預我~~


希望LOK 既白馬皇子快D出現啦﹗

當晚車仔仲WIN 左,真係好值得高興~~

有人開心到3點都唔願訓~~~

沒有留言:

張貼留言