2012年5月14日 星期一

母親節快樂

星期日係母親節,J 屋企人星期二同左婆婆、舅父一齊慶祝,因為舅父星期3就要返北京~~~

我屋企人唔主張正日出去食,於是就約左星期五晚響屋企附近食﹗


不過唔知關唔關當晚人多,定係我地今次叫既野食唔岩食,今次感覺差左﹗

同埋細佬突然OT,搞到得返我地4個...........=.=

D菜都仲OK,不過果個話梅骨 = 話梅豬軟骨就差D﹗

但我知媽咪應該一樣都開心~~~


星期日J 原來訂左台同AUNTIE食,今次試下朗豪坊8月軒﹗


4個人一人一個湯、頭盤2個: BB豬同埋海折

我果個花膠湯都唔錯, J果碗菜蓉解蝦羹佢話好鍾意~~

1個菜、咕嚕肉、雞、仲有桶仔飯~~~


仲有咁大個拿破倫,可惜味道一般~~~

其他樣樣食物都OK,下次同媽咪佢地黎試下先﹗

希望媽咪同AUNTIE都身體健康、日日都開開心心

沒有留言:

張貼留言