2012年5月24日 星期四

酒席

之前一直都無咩心機搵酒席,因為想等WEDDING EXPO,到時一次過睇,點知岩岩果個EXPO原來係無酒店嫁~~~

於是呢個星期我放棄左搵PRE WEDDING,專心搵酒席,煩完一樣先一樣﹗


網上面見到人地有個MIN CHARGE 既TABLE,雖然唔UPDATE不過都可以參考下~~

可以睇下大約擺到幾多圍﹗


我上網搵左有興趣既酒店電話,之後逐間打去問詳情,佢地SEND左價錢,圍數,MIN CHARGE、BEVERAGE等等既資料黎﹗

之後得出左上面呢個TABLE,我都覺得自己好有心機﹗

我同J 都TARGET 酒席大約1萬,其實好多場都因為個MIN CHARGE 同個BEVERAGE,而爆左BUDGET~~~

其實我想知訂酒席有咩要注意,有D 咩係有機會可以R 到返黎!!!!???


其實2013 酒店加價真係好驚人,想知道個差距有幾大!!???

2012 年3月 每席 $8,388,2013年3月 每席 $ 10,088 仲要未加酒水

收收下酒店QUOTATION 發現原來6月會展會有婚展,不過我一定要響果日前睇定D場,到時落訂﹗

其實我真係OK 鍾意MARCO POLO,同LANGHAM PLACE STAR ROOM,不過首選日子3月31已經俾左BOOK左....

沒有留言:

張貼留言