2012年5月16日 星期三

首爾秘密求婚之旅2012 DAY 5 - 首爾塔



其實一返黎就打左篇求婚紀錄,原本想插返D相就算,不過好似同D相唔多夾,好﹗再新打一篇先~~~

5週年既朝早,首爾天氣好差,好似打風咁﹗



大雨到遮都吹爛﹗


上到纜車站點知因為太大風停駛,唯有搭巴士~~~


巴士就係響纜車站對面,搭巴士都幾平,會經過某幾個地鐵站,都幾方便~~~


落左車向山上再行多2分鐘左右就會到首爾塔底~~~

上一層樓梯就會到呢D瞭望台~~~

J 扮肚痛走開左,我就響上面影相自娛


真係有好多鎖,好多顏色好靚~~


我以為南山D櫻花仲未開,點知應該已經滿開~~~


真係成個山頭都係,唔知落完雨第2日點..........=.=


唔知點解覺得個郵筒都靚D...........



呢個角度D人話似東京~~


雖然唔明寫D咩,不過肯定係開心野﹗


如果天公造美應該會更為靚~~~


J話佢原本係PLAN響呢D CHAIR 同我求婚﹗


呢條櫻花路就係搭車上山果條路,行落去真係好正...........


首爾塔下.........


鏡頭一轉已經求完婚,雖然呢張我個樣有D衰,不過成件事真係好LUM~~


之後影左D無聊相﹗


J 響香港買左對粉紅色既鎖,響隔離買左個紅色牌~~

努力制作中............


心形


成件事都好有心思~~~


仲有D字,我話過遲D一定會再上去搵返我地個鎖



我認住左個位﹗


我地會一生一世在一起


呢張就會睇到有幾大雨~~~

同埋真係好凍~~~



因為EUGENE 約左佢個韓國FD,所以急急腳走﹗

如果知道EUGENE一早黎左,我都會快小小出門口,咁就可以留耐D~~~


最靚巴士站~~~


沿路落去都係櫻花~~


首爾最LAST一張櫻花照~~~


2隻落湯雞~~


搭返呢架LIFT落去﹗

酒店就係響過左馬路既右手邊,行3分鐘~~~

下一站明洞午餐、新村 & 弘大...........

3 則留言:

  1. 好浪漫呀!!!!!!

    我都好想去呀!!!!!!

    但係都冇時間啦!!!!!!!!!

    我都祝你們一生一世呀!!!!!!

    ^^
    [版主回覆05/18/2012 10:42:05]哈哈...多謝你,下次有時間都值得去,不過一定要等好天~~~

    回覆刪除
  2. J當日換左好多套衫~
    [版主回覆05/21/2012 09:33:40]不過我發現佢辛辛苦苦帶左套SUIT過去,我同套SUIT既合照只係幾張..........

    回覆刪除
  3. 我好想去呀!!!!

    但係我都冇時間去呀!!!!

    我祝你們一生一世啦!!!!!!!!

    你們要好好珍惜對方呀!!!!!

    因為現時「男少女多」………

    所以女子認識男子都就來冇呀!!!!!!!


    [版主回覆05/24/2012 13:53:18]多謝你呀~~

    回覆刪除