2012年5月6日 星期日

戲 X 3



呢排都睇左幾套戲,我發現自己真係好唔鍾意外星人戲~~~

2012年4月24日睇左超級戰艦:異形海戰 (Battleship)

因為係星期二比較平,不過真係估唔到總統都仲係咁小人睇﹗應該好快就做唔住﹗

套戲都幾大堆頭,J 話佢覺得幾好睇,不過我真係好唔鍾意~~~






我唔鍾意點解外星人一定係黎地球搵寄生星球~~~

當然又係果D主角永遠唔會死﹗

不過當佢借用伯伯條船果個位真係幾正............



勞動節當日同EUGENE睇左AVENGERS.........

呢套更加大堆頭,有我喜愛既SCARLETT,不過又係外星人............

同埋同雷神奇俠一樣,果個壞人可唔可以壞到底~~~~




下一集到底我要唔要再睇呢!!!????


真係好型~~~




2012年5月5日終於睇左陽光姐妹淘﹗

當中有好多細位都幾感動,死8婆同死8婆之間既相處,真係描寫得幾好~~~~

幾個唔同性格既人走埋一齊,真係會有好多磨擦﹗



可能中間你又唔鍾意佢,佢又唔LIKY 你﹗做首領果個真係要處理得好好..........

人同人之間相處就係咁奇妙,如果真係好朋友好姐妹,其實幾多年之後友情都係會不變~~~


可惜我無機會同D好姐妹一齊睇﹗

希望唔洗到死果日先再重聚啦~~~

講真3套片,可能SUNNY 係我最鍾意~~~

沒有留言:

張貼留言